کد خبر: 234382
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو موفق به کسب رتبه برتر در ارزیابی خدمات فروش سالیانه ISQI گردید.

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت مدیران خودرو موفق به کسب رتبه برتر در ارزیابی خدمات فروش سالیانه ISQI گردید.

این شرکت بر اساس برنامه های بلند مدت خود، در ارتقاء و یکسان سازی فرایندهای فروش در سراسر نمایندگان و پروژه استانداردسازی آنها و همچنین پیاده سازی الزامات آیین نامه حقوق مصرف کنندگان ، موفق به کسب برترین رتبه شرکت عرضه کننده خودرو درارزیابی خدمات فروش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI ) در سال 1399 گردید.

بر این اساس جایگاه شرکت مدیران خودرو در صدر جدول و بالاتر از سایر شرکت های عرضه کننده همچون: بهمن موتور، کرمان موتور، ایران خودرو، ساپیا و ... قرار گرفت.

روند انجام فرآیند ارزیابی خدمات فروش صنعت خودرو بر اساس سه فاکتور ذیل و توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران انجام میگیرد.

  • ارزیابی نمایندگی های مجاز خدمات فروش
  • ارزیابی سیستم خدمات فروش در انطباق با الزامات آئین نامه
  • سنجش رضایتمندی مشتریان

که با بررسی این معیارها شرکت مدیران خودرو در ارزیابی سال 1399 موفق به کسب عناوین ذیل گشته است:

  • رتبه یک شرکتهای عرضه کننده خودرو در ارزیابی خدمات فروش
  • برترین شبکه فروش در بین کلیه شرکتهای عرضه کننده خودرو
  • بالاترین امتیاز رضایتمندی مشتریان

در ارزیابی سال 1399 17 شرکت خودروسازی ، 343990 مشتری و 1523 نمایندگی مجاز توسط سازمان بازرسی و کنترل کیفیت ایران مورد بررسی قرار گرفتند که در میان 9 شرکت عرضه کننده در حوزه خودروهای سواری، شرکت مدیران خودرو با کسب امتیاز 85 در شاخص سیستم خدمات فروش در مقایسه با امتیاز2/77 کسب شده در سال 1398 با رشد قابل توجهی مواجه گردید. همچنین، شرکت مدیران خودرو با 120 نماینده مجاز در بررسی نمایندگان مجاز موفق به کسب امتیاز 83 شده است که در مقایسه با امتیاز کسب شده در سال 1398 که برابر با 69 بود نشاندهنده پیشرفت قابل ملاحظه شبکه نمایندگان فروش شرکت مدیران خودرو می باشد. همچنین در بررسی میزان رضایت مشتریان شرکت مدیران خودرو موفق به کسب امتیاز 1/70 گردید که در مقایسه با امتیاز سال 1398 که برابر با 7/69 با روند صعودی مواجه گردید.

در مقایسه آمار به دست آمده با میانگین صنعت خودرو در سال 1399 لازم به ذکر است، میانگین امتیاز این صنعت در شاخص خدمات فروش برابر با 4/73 بوده است که امتیاز به دست امده توسط شرکت مدیران خودرو برابر با 85 می باشد که فراتر از میانگین صنعت خودرو بوده و در حوزه نمایندگان مجاز امتیاز میانگین صنعت برابر با 1/65 می باشد که در مقایسه با امتیاز کسب شده شرکت مدیران خودرو که برابر با 83 می باشد که بسیار قابل توجه می باشد. در نهایت امتیاز شاخص رضایت مشتریان در صنعت برابر با 5/59 می باشد که در مقایسه با امتیاز کسب شده توسط مدیران خودرو که برابر با 1/70 است فراتر از میانگین صنعت است.

از آنجایی که رضایت مشتریان ضامن بقای یک کسب وکار است و با توجه به اینکه مشتریان از جایگاه و اهمیت بالایی در شرکت مدیران خودرو برخورد هستند، این شرکت قصد دارد با حفظ روند رو به رشد خود در زمینه فروش، خدمات پس از فروش و کسب رضایت مشتریان ضمن حفظ رتبه اول خود در سیستم فروش در سالهای آتی، بتواند در سایر موارد تدوین شده در قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو نیز با کسب رتبه اول گام دیگری جهت کسب رضایت مشتریان خود بردارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =