کد خبر: 234393
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶
سایت‌ های اینترنتی

الفت نسب گفت: حد نصابی برای قیمت کالاها تعیین شده و در صورتی که قیمت کالای ثبت شده در آگهی‌های اینترنتی بیشتر از آن باشد، قیمت حذف می‌شود.

به گزارش «اخبار خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رضا الفت نسب عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی در خصوص حذف قیمت کالاها از سایت‌های آگهی اظهار کرد: مکانیزم جدیدی در سایت‌های ثبت آگهی به خصوص سایت‌های فروش کالای دست دوم فراهم شده است که از فروش کالا با قیمت نا متعارف جلوگیری می‌کند.

او افزود: طبق این فرآیند جدید، حداقل و حداکثر قیمت برای برخی کالاهای مهم که قابلیت سرمایه گذاری دارند مانند خودرو و انواع ملک تعیین شده است و فردی که در سایت مورد نظر کالای خود را جهت فروش ثبت می‌کند باید این حد نصاب را رعایت کند.

الفت نسب ادامه داد: هم اکنون فرآیند بدین شکل است که اگر ثبت قیمت از سوی مردم بالاتر از حد نصاب تعیین شده باشد، سایت به صورت خودکار نسبت به عدم نمایش قیمت اقدام می‌کند.

عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی بیان کرد: آن زمان که دستگاه‌های اجرایی اقدام به حذف قیمت کالاهایی همچون خودرو و مسکن کرده بودند، یک جو روانی در بازارهای این دو کالا ایجاد شده بود و با لغو این فرآیند متوجه شدیم که حذف قیمت‌ها تاثیر مثبتی در بازار ندارد.

الفت نسب در پایان تصریح کرد: البته این موضوع از همان ابتدا نیز برای اتحادیه و فعالان کسب و کارهای مجازی مشهود بود و نهایتا با ارسال چند نامه به دستگاه‌های اجرایی، آنان را نسبت به لغو این تصمیم متقاعد کردیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =