کد خبر: 234549
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
image-20210515141316-1.jpeg

تیبا 2 یکی دیگر از محصولات محبوب سایپا است که در محدود 100 میلیون تومان در دسترس است. تیبا 2 نسخه جدید تیبا است که با نام تیبا 5 در بازار شناخته می‌شود و به دلیل طراحی خاص محبوبیت زیادی در بین قشر جوان دارد.

اگر قصد خرید خودرو را داشته باشید احتمالاً با مشاهده قیمت‌ها در بازار قطعاً شگفت زده خواهید شد. در حال حاضر به سختی می‌توانید خودرو صفر در محدوده 100 میلیون تومان خریداری کنید و باید در اکثر موارد به سراغ گزینه‌های دست دوم بروید. با این حال هنوز هم گزینه‌های مناسبی در دسترس هستند که می‌توانید با این بودجه نیز به سراغ آن‌ها بروید. در این مقاله سعی کرده‌ایم گزینه‌های مناسب برای خرید خودرو با 100 میلیون تومان را معرفی کنیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

سایپا 131، مدل 98 و 99 کم کارد و صفر

یکی از محدود گزینه‌های خرید خودرو صفر کیلومتر با 100 میلیون تومان سایپا 131 است. البته شاید مجبور باشید بودجه خود را چند میلیون تومانی افزایش دهید. پراید سایپا 131 یکی از محبوب‌ترین خودروهای بازار است که به دلیل کم استهلاک بودن و قیمت مناسب طرفداران زیادی دارد. گزینه‌های کم کارکرد و دست دوم این خودرو که بی رنگ و تمیز باشند اصلی‌ترین انتخاب شما با بودجه 100 میلیون تومان خواهند بود. با کمی جستجو در بازار می‌توانید تعداد زیادی از این نوع خودروها را پیدا کنید. راه حل دیگر استفاده از شرایط اقساطی خرید پراید 131 در سپند خودرو است که به شما این امکان را می‌دهد با پرداخت قسمتی از مبلغ اصلی، صاحب این خودرو شوید و باقی مانده را به صورت اقساطی پرداخت کنید.

با 100 میلیون چه ماشینی بخرم؟ (آپدیت 1400)

تیبا 2، مدل 97 به قبل کم کارد و بدون رنگ

تیبا 2 یکی دیگر از محصولات محبوب سایپا است که در محدود 100 میلیون تومان در دسترس است. تیبا 2 نسخه جدید تیبا است که با نام تیبا 5 در بازار شناخته می‌شود و به دلیل طراحی خاص محبوبیت زیادی در بین قشر جوان دارد. پلتفرم تیبا با پراید یکی است اما طراحی متفاوت بدنه باعث شده تیبا 2 ایمن‌تر از پراید هاچبک به نظر برسد. تیپ‌های مختلفی از این محصول در بازار حضور دارند که بر اساس تعداد ایربگ‌ها و امکانات جانبی مانند تنظیم برقی آینه و رینگ آلومینیومی از هم تشخیص داده می‌شوند. اگر قصد خرید ماشین با 100 میلیون تومان را دارید باید به سراغ تیبا 2 مدل 97 و قبل از آن بروید. علاوه براین همچنان گزینه خرید قسطی انتخاب بهتری برای شما خواهد بود. برای اطلاع از قیمت تیبا ۲ اقساطی توصیه می‌کنیم به سایت سپند خودرو مراجعه کنید.

سمند LX، مدل 92 و 93، گزینه‌های خرید خودرو با 100 میلیون

سمند یکی از محبوب‌ترین محصولات تولیدی ایران خودرو است که به عنوان اولین خودروی ملی شناخته می‌شود. این خودرو سال‌ها است که دلیل ویژگی‌های سازگار با نیازهای خانواده‌های ایرانی جزو پرفروش‌ترین محصولات بازار ایران است. با این حال قیمت سمند در سال‌های اخیر رشد شدیدی داشته است و برای خرید یک سمند LX خوب در محدوده 100 میلیون تومان باید به سراغ مدل‌های 92،93 و قبل از آن بروید. معمولاً در این محدوده کارکرد گزینه‌های موجود بالای 120 هزار کیلومتر است و بعضاً حتی دارای رنگ و قطعه تعویضی نیز هستند. در همین محدوده گزینه‌های دیگری مانند پژو 405 مدل 93 نیز در دسترس هستند که می‌توانند جایگزین‌های خوبی برای سمند باشند.

با 100 میلیون چه ماشینی بخرم؟ (آپدیت 1400)

فولکس واگن گل مدل 86 و 87

از بین خودروهای خارجی مونتاژ و دست دوم در محدوده 100 میلیون تومان گزینه‌های بسیار محدودی در دسترس است که مهم‌ترین آن‌ها بدون شک فولکس واگن گل خواهد بود. این خودرو که در نیمه دهه هشتاد توسط کرمان موتور وارد بازار ایران شد به دلیل کیفیت ساخت بهتر نسبت به رقیب فرانسوی یعنی 206 و استهلاک بسیار پایین، پاور ویندوز، شیشه بالا بر برقی، صندلی دو تکه عقب و آنتن مخفی روی شیشه توانست محبوبیت بسیار زیادی کسب کند. بیش از 12 سال از عرضه آخرین فولکس واگن گل در ایران می‌گذرد.

اما هنوز هم مدل‌های 86 و 87 این خودرو با کارکرد بالا 200 هزار کیلومتر که معمولاً هم دارای رنگ هستند گزینه‌های مناسبی برای خرید خودرو با 100 میلیون تومان به حساب می‌آیند. البته در حال حاضر طرفداران خودروهای هاچ بک به سراغ گزینه‌های دیگری مانند کوییک می‌روند که امکانات جذابی دارند و خودروی روز نیز محسوب می‌شوند. شما می‌توانید برای اطلاع از شرایط خرید و قیمت ماشین کوییک اقساطی به سایت سپند خودرو مراجعه کنید.

خرید اقساطی خودرو صفر از سپند خودرو

اگر به دنبال خرید خودروی صفر با بودجه 100 میلیون تومان هستید، می‌توانید خرید اقساطی از سپند خودرو را در نظر بگیرید. شما می‌توانید بودجه 100 میلیونی خود را پیش پرداخت یک خودروی صفر همچون کوییک یا پراید در نظر بگیرید و باقی مانده مبلغ اصلی خودرو را در اقساط ماهانه پرداخت کنید. برای کسب اطلاعت بیشتر در این زمینه و اطلاع از شرایط خرید خودرو اقساطی همین حالا به سایت سپند خودرو به آدرس اینترنتی sepandkhodro.com مراجعه نمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =