کد خبر: 234675
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱
فردا511

نخستین سدان شرکت فرداموتورز با نام 511 رونمایی و قیمت قطعی آن نیز اعلام شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،‌شرکت فرداموتورز روز گذشته از نخستین کراس سدان و جدیدترین محصولش به نام فردا511 رونمایی کرد. این خودرو که با برند اختصاصی فردا و لوگو این شرکت خودروسازی روانه بازار می شود از مجموعه جامعی از امکانات رفاهی در کنار گیربکس اتوماتیک دو کلاچه و تکنولوژی های ایمنی به روز بهره می برد.

اضافه شدن یک محصول جدید به بازار خودرو کشور + قیمت و شرایط فروش


"فردا 511" سدانی 4.4 متری است که از نظر ابعاد در خودروهای کلاس B پلاس قرار می گیرد و با وزن خالص 1115 کیلوگرم در زمره سبک وزن ترین خودروهای بازار است.

در قلب سدان جدید فرداموتورز پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی با حداکثر گشتاور 145 نیوتون متر (از دور موتور 3500 تا 4500) و حداکثر توان 107 اسب بخار قرار دارد. این خودرو با بهره گیری از سیستم هوشمند صرفه جویی در مصرف سوخت STT و با همراهی گیربکس 5 سرعته اتوماتیک DCT دو کلاچه مصرف سوخت ترکیبی قابل توجه 6.4 لیتری را ارائه می کند که از این نظر می توان آن را یکی از کم مصرف ترین خودروهای تازه وارد به بازار خودرو کشور دانست.

اضافه شدن یک محصول جدید به بازار خودرو کشور + قیمت و شرایط فروش

کابین فردا511 فضای خوبی برای 4 سرنشین در جلو و عقب از نظر نشیمن، فضای پا و فضای سر فراهم می کند و داشبورد با طراحی جمع و جور فضای خوبی را در اختیار سرنشینان جلو قرار داده است. در نمایشگر پشت فرمان یک نمایشگر آنالوگ و دو نمایشگر دیجیتال قرار دارد و از روی فرمان که به کمک برقی مجهز شده امکان تنظیمات سیستم صوتی فراهم شده است.

در کنسول میانی سیستم تهویه مطبوع دیجیتال قابل کنترل است و نمایشگری در بخش بالایی آن با سایز 7 اینچ قرار گرفته که علاوه بر سیستم مولتی مدیا و بلوتوث، امکان نمایش تصویر دوربین عقب با خطوط راهنمای پارک را فراهم می کند. در بخش روشنایی، این خودرو به چراغ های هالوژنی در جلو و چراغ های LED در عقب مجهز شده و سیستم اتولایت امکان روشن و خاموش شدن خودکار چراغ ها را فراهم می کند. فردا 511 همچنین به سانروف مجهز است.

شرایط فروش و قیمت قطعی فردا 511:

اضافه شدن یک محصول جدید به بازار خودرو کشور + قیمت و شرایط فروش

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    0 0
    کنتور که نیست بندازه بگو ۴۰۰ میلیون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =