لنت ترمز

یکی از این قطعات لنت‌ترمز است و به‌همین ترتیب، برخی تولیدکنندگان مطرح لنت‌ترمز به‌شکل اختصاصی کار خود را در آلمان پایه‌گذاری کرده‌اند. در ادامه به برخی از بهترین تولیدکنندگان و تامین کنندگان لنت‌ترمز در این کشور اشاره می‌شود.

به گزارش «اخبار خودرو»،آلمانی‌ها به‌خاطر خودروهای پیشرفته خود معروف هستند و محصولات مرسدس‌بنز، ب‌ام‌و و آئودی تنها بخشی از آن را تشکیل می‌دهند و وجود تولیدکنندگان مطرح و بزرگ خودرو در آلمان سبب فعالیت قطعه‌سازان بزرگی نیز در این کشور شده است. یکی از این قطعات لنت‌ترمز است و به‌همین ترتیب، برخی تولیدکنندگان مطرح لنت‌ترمز به‌شکل اختصاصی کار خود را در آلمان پایه‌گذاری کرده‌اند. در ادامه به برخی از بهترین تولیدکنندگان و تامین کنندگان لنت‌ترمز در این کشور اشاره می‌شود. درعین حال کیفیت بالای محصولات آلمانی درحوزه لنت‌ترمز ناشی از دقت در تامین مواداولیه مرغوب و همچنین فرمولاسیون متنوع آن‌هاست.

EBC در برمن
این شرکت یکی از تولیدکنندگان بزرگ آلمانی است که به‌تنوع و گستردگی محصولاتش معروف است. لنت‌ترمز اسپرت، دیسک ترمز و دیسک ترمز اسپرت برای اتومبیل، موتورسیکلت، MTB، وسایل نقلیه تجاری، کارتینگ و صنایع از جمله محصولات متنوع این شرکت است. این شرکت همچنین در انگلیس و آمریکا نیز تولید دارد. مدیران این شرکت رمز اصلی موفقیت خود را تولید داخلی می‌دانند و به‌برون‌سپاری اعتمادی ندارند. به‌همین دلیل بخش عمده مواداولیه مصرفی این شرکت از آلمان تهیه می‌شود.

شرکت زیرمجموعه هیتاچی
Chassis Brakes یک شرکت تولید بین‌المللی در آلمان است که اخیرا توسط شرکت هیتاچی خریداری شده و این شرکت به تهیه بهترین لنت‌های ترمز در آلمان معروف است. لنت‌های تولیدشده در این شرکت در طیف وسیعی از خودروها استفاده می‌شود و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

دویچه ون
این شرکت آلمانی نیز از جمله شرکت‌های تولیدکننده لنت‌ترمز با کیفیت بسیار بالاست. این تولیدکننده در زمینه طراحی و ساخت بهترین لنت‌های ترمز در آلمان تخصص دارد و ماندگاری بالا از ویژگی‌های اصلی تولیدات این شرکت است.

SBS Germany
SBS دارای دیسک‌های ترمز روکش‌دار بوده و این شرکت نیز محصولات خود را گسترش داده است. مزایای بسیاری در این لنت‌ترمزها وجود دارد و پوشش ضد خوردگی قوی سبب می‌شود دیسک‌ها برای مدت طولانی ضد زنگ باشند.

PAGID Racing
این لنت‌ها مناسب‌ترین و بهترین گزینه برای خودروهای مسابقه‌ای با عملکرد بالا هستند. همچنین محصولات PAGID Racing به‌عنوان تجهیزات اصلی در معتبرترین و قدرتمندترین خودروهای جهان از جمله آئودی، بوگاتی، فراری و پورشه قرار گرفته است. درعین حال محصولات این شرکت با توجه به فرمولاسیون متنوعی که دارد، در طیف گسترده‌ای از خودروها استفاده می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =