کد خبر: 234927
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
تویوتا کرولا کراس

یک جایگزین متعارف برای تویوتا C-HR چیزی است که همین ابتدای کار می‌توان به‌آن اشاره کرد. شرکت خودروسازی تویوتا با توسعه و راهاندازی خودرو جدید تویوتا کرولا کراس درتلاش برای احیا و تقویت بازار فروش خود در سگمنت خودروهای کراس‌اوور است

به گزارش «اخبار خودرو»،یک جایگزین متعارف برای تویوتا C-HR چیزی است که همین ابتدای کار می‌توان به‌آن اشاره کرد. شرکت خودروسازی تویوتا با توسعه و راهاندازی خودرو جدید تویوتا کرولا کراس درتلاش برای احیا و تقویت بازار فروش خود در سگمنت خودروهای کراس‌اوور است.

تویوتا کرولا کراس رونمایی شد

ظاهر این خودرو برگرفته از طراحی نسل جدید شاسی‌بلندهای این شرکت، به‌ویژه خودرو تویوتا RAV4 نسل جدید است که با همین سبک طراحی موفق شده سهم فروش قابل توجهی در بازارهای جهانی داشته باشد. این خودرو به‌عنوان یک خودرو کراس‌اوور، فعلا با یک گزینه مولد قدرتی تایید شده و آن هم یک پیشرانه دو لیتری بنزینی با خروجی قدرت 169 اسب‌بخاری و گشتاور 203 نیوتون‌متری برای عرضه در بازار ایالات‌متحده آمریکاست.

تویوتا کرولا کراس رونمایی شد

این پیشرانه متصل به‌جعبه‌دنده اتوماتیک CVT بوده و می‌تواند نیروی خود را به‌تمام چرخ‌ها یا چرخ‌های جلو ارسال کند. خریداران می‌توانند این خودرو را از بین سه‌مدلL ، LE و XLE انتخاب کنند که مدل پایه L به‌صورت استاندارد به‌همراه رینگ‌های 17 اینچی فولادی به‌مشتریان عرضه می‌شود. مدل XLE به‌عنوان فول‌ترین نسخه عرضه‌شده این خودرو به‌مشتریان، مجهز به‌رینگ‌های 18 اینچی آلیاژی خواهد بود.

تویوتا کرولا کراس رونمایی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =