کد خبر: 234978
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
دوچرخه فولکس‌واگن GTI

گروه خودروسازی فولکس‌واگن علاقه‌مند است وفاداری به‌برند را از زمان خرید دوچرخه برای بچه‌ها شروع کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،گروه خودروسازی فولکس‌واگن علاقه‌مند است وفاداری به‌برند را از زمان خرید دوچرخه برای بچه‌ها شروع کند. گروه خودروسازی فولکس‌واگن را همه با صنعت‌خودرویش می‌شناسند؛ اما باید بدانید این گروه دستی هم در دوچرخه‌سازی دارد و آخرین محصول این شرکت در زمینه دوچرخه‌سازی، با برند GTI عرضه می‌شود.
این دوچرخه‌ مخصوص کوهستان بوده و برای مسیرهای ناهموار و دشوار مناسب است. این دوچرخه که 850 دلار قیمت دارد، نسبتا سبک است و تنها 15.1 کیلوگرم وزن دارد. صندلی این دوچرخه دیگر از نوع plaid seat نبوده و در آن از دیسک و لنت‌ترمز قرمزرنگ نیز خبری نیست و دکمه تغییر دنده آن هم شباهتی به‌توپ گلف ندارد.
در دوچرخه‌های معمولی، ترمزهای دیسکی با کابل یا سیم کار می‌کنند و این درحالی است که در دوچرخه جدید فولکس‌واگن، از ترمزهای دیسکی هیدرولیک استفاده می‌شود.
حالا که لنت‌ها و دیسک‌های ترمز این دوچرخه قرمز نیست، درعوض رینگ چرخ‌های 29 اینچی آن به‌رنگ قرمز یاقوتی است و تایرهای آن هم از نوعWTB Ranger انتخاب شده‌اند که نیازی به‌تیوب ندارد و درنتیجه احتمال پنچر شدن آن‌ها در مسیرهای کوهستانی کمتر است.
البته برای دوچرخه‌دوستان و دوچرخه‌بازان امکان تغییرات دستی در برخی از این موارد به‌صورت سلیقه‌ای وجود دارد. در این دوچرخه برای تغییر دنده از سامانه شیمانوی (Shimano) 27 سرعته بهره گرفته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =