کد خبر: 235040
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹
NIO ES8

NIO اعلام کرد که برای شاسی‌بلند تمام‌الکتریکی NIO ES8 تایید نوع خودرو کل اروپا (EWVTA) را دریافت کرده است که پایه و اساسی برای ورود NIO به‌نروژ و به‌طور کلی بازار اروپا خواهد بود.

به گزارش «اخبار خودرو»،NIO اعلام کرد که برای شاسی‌بلند تمام‌الکتریکی NIO ES8 تایید نوع خودرو کل اروپا (EWVTA) را دریافت کرده است که پایه و اساسی برای ورود NIO به‌نروژ و به‌طور کلی بازار اروپا خواهد بود. این بدان معنی است که اکنون ES8 قابل فروش و ثبت پلاک درتمام کشورهای اتحادیه اروپاست. NIO برند چینی دیگری است که به‌دنبال اکسپنگ و BYD برای ورود به‌بازارهای اروپا آماده شده است. NIO ES8 ابتدا در نروژ فروخته می‌شود و فروش این خودرو از ماه سپتامبر سال جاری آغاز می‌شود و سپس احتمالا به‌سراسر اروپا گسترش می‌یابد.
NIO ES8 از طریق یک شبکه فروش و خدمات مستقیم ارائه می‌شود و پیشنهاد جامع آن شامل NIO هاوس، NIO اپ برای کاربران اروپایی و نیز خدمات NIO لایف است. درطول پنج ماه اول سال 2021، NIO حدود هفت‌هزار و 451 دستگاه ES8 را درچین فروخته است. بنابراین می‌توان حدس زد حتی فروش چندهزار دستگاه از این خودرو در اروپا نیز یک پیشرفت مهم برای این شرکت باشد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    0 0
    ورودبه بازاراروپاوامریکاوتعدادفروش خودش نشانه خوبی است.درکشورماکه الکتریکی راه نیفتاده ولی دوران بکاربردن اصطلاح ماشین چینی دیگربسرآمده چون برای خریدیک ماشین چینی باکیفیت بایستی حدود یک میلیاردپول آماده کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =