کد خبر: 235073
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹
سوبارو فارستر

نسل پنجم سوبارو فارستر در ماه مارس 2018 رونمایی شد و اکنون در میانه عمر خود به‌سر می‌برد و از این رو طبیعی است که انتظار ارائه فیس‌لیفت را برای این خودرو داشته باشیم.

به گزارش «اخبار خودرو»،نسل پنجم سوبارو فارستر در ماه مارس 2018 رونمایی شد و اکنون در میانه عمر خود به‌سر می‌برد و از این رو طبیعی است که انتظار ارائه فیس‌لیفت را برای این خودرو داشته باشیم. نسخه فیس‌لیفت سوبارو فارستر با رنگ‌های جدید، سیستم‌های ایمنی تازه و طرح جدید چراغ‌های جلو از سال 2022 در ژاپن عرضه خواهد شد.

معرفی سوبارو فارستر فیس‌لیفت مدل 2022

تغییرات نمای جلو سوبارو فارستر نسبتا محدود هستند و به‌مواردی همچون طرح جدید چراغ‌ها و اضافه شدن مقادیری کروم خلاصه می‌شوند. در نمای عقب این تغییرات محدودتر هستند و تنها چند تفاوت کوچک را در چراغ‌ها شاهد هستیم. رینگ‌های 18 اینچی دو رنگ جدیدی برای سوبارو فارستر در نظر گرفته شده‌اند که بسته به‌تریم انتخاب‌شده، روی خودرو نصب خواهند شد. سوبارو فارستر 2022 در چهار تیپ ایکس بریک، تورینگ، اسپرت و ادونس ارائه می‌شود. نمای داخلی سوبارو فارستر 2022 همانند گذشته است و تغییر چندانی در این قسمت مشاهده نمی‌شود؛ اما اکنون مشتریان می‌توانند تریم‌های جدیدی را برای صندلی‌ها انتخاب کنند. تیپ اسپرت سوبارو فارستر نیز به‌پیشرانه 1.8 لیتری توربوشارژر با 174 اسب‌بخار قدرت و 300 نیوتون‌متر گشتاور مجهز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =