با توجه به تاثیر بیماری کووید-۱۹بر تمام مشاغل ازجمله تولید لاستیک و شرایط نامعلوم، بعد از پایان قرنطینه در چین و از سرگیری مشاغل؛ شرکت تراینگل تصمیم گرفت تا چهار کارخانه خود را با ظرفیت کاری بیش از ۹۰درصد فعال کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،کارخانه تایرسازی تراینگل در چین پس از تعطیلی طولانی‌مدت به‌دلیل شیوع بیماری کووید-۱۹، فعالیت خود را از سر گرفت. مانی سیسرو، مدیرعامل این شرکت گفت: «با توجه به تاثیر بیماری کووید-۱۹بر تمام مشاغل ازجمله تولید لاستیک و شرایط نامعلوم، بعد از پایان قرنطینه در چین و از سرگیری مشاغل؛ شرکت تراینگل تصمیم گرفت تا چهار کارخانه خود را با ظرفیت کاری بیش از ۹۰درصد فعال کند.» سیسرو ادامه داد: «پیش از این کارخانه‌های تراینگل به‌دلیل فرا رسیدن سال نو چینی، تعطیلی سه‌هفته‌ای و همچنین تعطیلات اجباری به‌دلیل شیوع بیماری کووید-۱9، رکود و تعطیلی را تجربه کرده‌اند اما با توجه به کاهش آمار مرگ‌ومیر و ابتلا به این بیماری در چین، دولت اقدامات لازم را برای جلوگیری از شیوع ویروس انجام داده است تا مردم به زندگی عادی خود بازگردند و همچنین مشاغل فعالیت خود را آغاز کنند. کارخانه‌های تراینگل نیز با احتیاط و اقدامات لازم فعالیت خود را از سر گرفتند و تقریبا تمام کارمندان اکنون مشغول به‌کار هستند.» وی همچنین اضافه کرد: «نگرانی اصلی ما سلامتی و رفاه اعضای تراینگل و خانواده‌هایشان در سراسر جهان و همچنین مشتریانمان است.» وی افزود: «کارخانه‌های این شرکت در وایشی (استان شاندونگ) و در ساحل دریای زرد واقع شده‌اند و در فاصله بسیار دوری از مرکز ویروس در ووهان قرار دارند. تمرکز اصلی تراینگل در درجه اول بر تولید لاستیک‌های وانتی، OTR و نوع ST در آمریکای‌شمالی است. مدیرعامل تراینگل افزود: «کانتینرهای زیادی مملو از لاستیک‌های تراینگل به‌دلیل شیوع این بیماری در ایالات متحده هستند. به‌همین‌دلیل اداره تدارکات تراینگل در تلاش است موانعی را که به‌علت همه‌گیری جهانی این بیماری ایجاد شده است، بردارد و تایرها را به دست مصرف‌کنندگان و نمایندگان فروش خود برساند.» وی گفت: «کارخانه‌های تراینگل انبارهای انبوه و پیشرفته‌ای دارند که به مشتریان در تهیه لاستیک‌های تجاری و مصرفی مورد نیازشان کمک می‌کنند.»

کمپانی تراینگل
شرکت «تراینگل» (Triangle) یکی از کمپانی‌های شناخته‌شده‌ در صنعت تولید تایر است. این شرکت در شاندونگ چین تاسیس شده، هم اکنون جزو 20 شرکت برتر تولیدکننده‌ی تایر به‌شمار می‌رود. در سال‌های اخیر این شرکت همکاری‌های خود را با شرکت‌های تحقیقاتی و دانشگاه‌ها بیشتر کرده که این امر موجب پیشرفت رو به جلوی آن شده است. همچنین شرکت تراینگل توانسته با گذراندن تست‌های شرکت‌های معتبری مانند گودیر، کاترپیلار و ولوو اعتبار بیشتری به‌دست آورد و استانداردهای مختلفی را نیز اخذ کند. محصولات این شرکت به بسیاری از کشورهای دنیا صادر می‌شود. تراینگل طیف وسیعی از لاستیک را برای انواع وسایل نقلیه از خودروهای سواری گرفته تا خودروهای مربوط به تجهیزات ساختمانی و همچنین لاستیک‌های مناسب برای اهداف خاص را تولید می‌کند. از سال ۲۰۱۵، شرکت تراینگل به‌عنوان چهاردهمین تولیدکننده بزرگ تایر در جهان شناخته شده است. شرکت تراینگل به‌عنوان یک شریک استراتژیک و تامین‌کننده بسیاری از شرکت‌های خارج کشور فعالیت می‌کند. تراینگل با شرکت‌های کاترپیلار، ولوو و گودیر در طرح‌های توسعه‌ای خود همکاری کرده است. همچنین از نظر موفقیت سهم بازار، عمده‌ترین جایگاه شرکت در رده تولید تایرهای (OTR) قرار دارد که شامل لاستیک خودروهای مربوط به معدن، ساخت‌وساز و سایر مصارف صنعتی است. این شرکت چهارمین تولیدکننده لاستیک‌های OTR به‌شمار می‌رود و ۹۰درصد محصولات OTR خود را به بازارهای صادراتی ارسال می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =