کد خبر: 235131
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲

براساس نتایج ارزشیابی خودروهای تجاری ساخت داخل توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، اتوبوس آتروس ایران خودرو دیزل موفق به دریافت چهار ستاره کیفیت شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت ایران‌خودرو دیزل تنها خودروساز داخلی است که در سال ۱۴۰۰ محصول اتوبوس تولید می‌کند. خط تولید اتوبوس در این شرکت پس از ۹ سال توقف، از اواخر سال گذشته احیا شده و در ابتدای تولید با سطح کیفی سه ستاره وارد جدول ارزشیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران شده است.
در فاصله کوتاهی از تولید، محصول اتوبوس آتروس این شرکت توانسته از سطح کیفی سه ستاره به چهار ستاره ارتقا پیدا کند.
ایران خودرو دیزل، از ابتدای امسال تاکنون ۱۴۰ دستگاه اتوبوس تولید کرده است.
این دستاورد حاصل برنامه ریزی دقیق در افزایش سطح کیفیت محصولات ایران خودرو دیزل و اجرای پروژه‌های کوتاه مدت ارتقای کیفیت در محصولات است.
در حال حاضر سطح کیفی چهار ستاره، بالاترین سطح کیفیت اتوبوس های تولید داخل کشور است که شرکت ایران خودرو دیزل کسب پنجمین ستاره را برای این محصول در سال جاری هدف‌گذاری کرده است.
ارتقای سطح کیفیت مینی بوس آرین و پیکاپ فوتون ایران خودرو دیزل از سه به چهار ستاره از دیگر اهداف کیفی امسال این شرکت به شمار می رود.
طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، پیکاپ فوتون در شهریورماه و مینی بوس آرین در دی ماه امسال ستاره های کیفیت خود را افزایش خواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =