کد خبر: 235321
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
تاتاموتورز

شرکت خودروسازی هندی تاتاموتورز، وسیله نقلیه محافظتی کوچکی را با نام MBPV معرفی کرده است که در نگاه اول چندان کاربردی و مفید به‌نظر نمی‌رسد.

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت خودروسازی هندی تاتاموتورز، وسیله نقلیه محافظتی کوچکی را با نام MBPV معرفی کرده است که در نگاه اول چندان کاربردی و مفید به‌نظر نمی‌رسد. با این حال این خودرو کوچک برای نیروهای حراست مراکز خرید، ایستگاه‌های راه‌آهن، فضای داخلی فرودگاه‌ها و سایر مکان‌های کوچک بسیار کاربردی خواهد بود.

زره‌پوش کوچک تاتاموتورز وسیله‌ای نوین برای حفاظت

خودرو زرهی MBPV تاتاموتورز به‌بدنه ضدگلوله مجهز شده و ابعاد کوچکی دارد. موتور این خودرو نیز در مقایسه با وزن و ابعاد آن قدرت کافی را ایجاد می‌کند تا راننده بتواند درمواقع حساس مانورهای ناگهانی داشته باشد. MBPV حتی می‌تواند از پله‌ها بالا برود و درصورت نیاز، روی پشت بام نیز قرار بگیرد. شاید ظاهر MBPV تاتاموتورز جذاب و زیبا به‌نظر برسد، اما سلاح‌های زیادی در این خودرو جای گرفته‌اند.

زره‌پوش کوچک تاتاموتورز وسیله‌ای نوین برای حفاظت

MBPV دارای پورت‌های شلیک است که راننده آن می‌تواند درمواقع لزوم از طریق آن‌ها به‌سوی هدف شلیک کند. پنجره‌های آن نیز با شیشه‌های ضدگلوله پوشانده شده‌اند و از سرنشین به‌خوبی حفاظت می‌کنند. قدرت این زره‌پوش کوچک از طریق موتور برقی تامین می‌شود و از این رو حرکت آن در محیط سر و صدای زیادی ایجاد نمی‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =