کد خبر: 235400
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳
بائوجان RC-6

بائوجان Baojun برندی چینی است که تحت سرمایه‌گذاری چندجانبه سایک‌موتور، جنرال‌موتورز و وولینگ ایجاد شده و اکنون بخشی از برند وولینگ محسوب می‌شود.

به گزارش «اخبار خودرو»،بائوجان Baojun برندی چینی است که تحت سرمایه‌گذاری چندجانبه سایک‌موتور، جنرال‌موتورز و وولینگ ایجاد شده و اکنون بخشی از برند وولینگ محسوب می‌شود. این برند به‌تازگی خودرویی جذاب و نوآورانه به‌نام بائوجان RC-6 را به‌بازار معرفی کرده که ترکیبی از سه‌سگمنت سدان، کوپه و کراس‌اوور است.

معرفی بائوجان RC-6؛ یک سدان کوپه کراس‌اوور

برند بائوجان محصولاتش را با تمرکز روی فناوری به‌بازار عرضه می‌کند و مدل RC-6 نیز یکی از همین خودروهای نوآورانه است. بائوجان RC-6 در ابتدا با کد CN220C شناخته می‌شد و خودرویی عجیب، خلاقانه و درعین حال جالب به‌نظر می‌رسد. طول، عرض و ارتفاع بائوجان RC-6 به‌ترتیب عبارت است از 4925، 1880 و 1580 میلی‌متر. فاصله بین دو محور این خودرو نیز 2800 میلی‌متر عنوان شده است.

معرفی بائوجان RC-6؛ یک سدان کوپه کراس‌اوور

این خودرو براساس پلت‌فرمی مشترک با بائوجان RS-5 ساخته شده و مشخصات فنی مشابهی با مدل شاسی‌بلند این برند دارد. پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ همانند اکثر خودروهای چینی قدرت‌بخش این خودرو است که حداکثر 152 اسب‌بخار قدرت و 250 نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. جعبه‌دنده شش‌سرعته CVT نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو عجیب چینی برعهده دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =