کد خبر: 235457
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
لندکروز ۲۰۲۲

زمانی که تویوتا مدل جدیدی را معرفی می‌کند، می‌توان مطمئن بود که در ادامه همان مدل با به‌روزرسانی‌های مدلیستا عرضه خواهد شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،زمانی که تویوتا مدل جدیدی را معرفی می‌کند، می‌توان مطمئن بود که در ادامه همان مدل با به‌روزرسانی‌های مدلیستا عرضه خواهد شد. ماه گذشته تویوتا مدل لندکروز جدید را معرفی کرد که روی یک شاسی جدید ساخته می‌شود و تجهیزات زیادی به‌آن اضافه شده و طراحی بدنه‌اش هم تغییر کرده است. حالا به‌روزرسانی مدلیستا برای لندکروز معرفی شده و ظاهر نسخه جدید کمی متفاوت است. اما از نسخه اصلی خیلی دور نشده است. لندکروز جدید روی پلت‌فرم TNGA تویوتا ساخته شده که در آن موتور ۵.۷ لیتری V8 با یک موتور ۳.۵ لیتری V6 توئین‌توربو جایگزین شده است. این موتور با توان ۴۰۹ اسب‌بخار و گشتاور ۶۵۰ نیوتون‌متر قدرت بیش‌تری از مدل قبلی تولید می‌کند.
این شرکت قبلا کیت‌های مختلفی را ارائه کرده ‌بود که شامل رکاب‌های جانبی، تغییر ظاهر بدنه، اسپویلر و حتی ارتقاهای داخلی بوده‌اند. هنوز برای لندکروز جدید هیچ‌گونه ارتقای داخلی‌ عرضه نشده است و با این حال تویوتا آن را به‌طور قابل‌توجهی برای مدل ۲۰۲۲ مجهز کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =