کد خبر: 235535
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
هیوندای الانترا در مدلN

مدت زیادی از معرفی و عرضه نسل قبل هیوندای الانترا می‌گذرد و سرانجام نسل جدید این خودرو در مدل N و با ویژگی‌های اسپرت و تهاجمی بیش‌تری معرفی شد تا مرگ تدریجی خودروهای سدان را به‌تاخیر بیندازد و بار دیگر توجه مشتریان را به‌یک خودرو سدان، اما اسپرت و زیبا جلب کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،مدت زیادی از معرفی و عرضه نسل قبل هیوندای الانترا می‌گذرد و سرانجام نسل جدید این خودرو در مدل N و با ویژگی‌های اسپرت و تهاجمی بیش‌تری معرفی شد تا مرگ تدریجی خودروهای سدان را به‌تاخیر بیندازد و بار دیگر توجه مشتریان را به‌یک خودرو سدان، اما اسپرت و زیبا جلب کند.

نسل جدید هیوندای الانترا در مدلN با چهره‌ای جذاب معرفی شد

پیشرفت‌های خوبی درظاهر و بخش فنی هیوندای الانترا ایجاد شده و حالا با معرفی در نسخه N و ارائه خروجی قدرت بیش‌تر و ظاهر تهاجمی‌تر و اسپرت سعی دارد جایگاه خود را در بازارهای جهانی تقویت کند و بار دیگر مشتریان را راغب به‌خرید ‌مدل‌های سدان اسپرت کند. در زیر کاپوت هیوندای الانترا N پرفورمنس یک پیشرانه دو لیتری چهار سیلندر توربوشارژر فعالیت می‌کند که روی دیگر محصولات هیوندای هم به‌کار گرفته شده؛ اما خروجی قدرت آن روی این خودرو افزایش یافته و حالا کاربران الانشترا N پرفورمنس می‌توانند خروجی قدرت 276 اسب‌بخاری را از احتراق مخلوط سوخت و هوا در سیلندرهای آن به‌دست آورند.

نسل جدید هیوندای الانترا در مدلN با چهره‌ای جذاب معرفی شد

نیروی تولیدی موتور به‌انتخاب مشتری، توسط یک جعبه‌دنده شش‌سرعته دستی یا جعبه‌دنده هشت‌سرعته اتوماتیک دوکلاچه دریافت شده و به‌چرخ‌ها منتقل خواهد شد.

نسل جدید هیوندای الانترا در مدلN با چهره‌ای جذاب معرفی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =