کد خبر: 235579
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
قیمت‌های جدید پارس‌خودرو

شرکت پارس‌خودرو در سال مالی99، 42هزارو 489میلیارد ریال فروش داشت که نشان از رشد 287درصدی درآمد این شرکت نسبت به سال 98 دارد.

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت پارس‌خودرو در سال مالی99، 42هزارو 489میلیارد ریال فروش داشت که نشان از رشد 287درصدی درآمد این شرکت نسبت به سال 98 دارد.
به گزارش روابط عمومی پارس‌خودرو مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پارس‌خودرو به ریاست علیرضا مصدقی؛ نماینده شرکت سایپا به‌عنوان رئیس مجمع، فریدون امجدیان؛ نماینده شرکت نیوان‌ابتکار به‌عنوان ناظر اول، داود عبدالهی؛ نماینده شرکت سرمایه‌گذاری کارکنان سایپا به‌عنوان ناظر دوم و علیرضا بیاتی؛ نماینده شرکت رنا و سازه‌گستر به عنوان دبیر مجمع و با حضور76/78درصد سهامداران به‌علت شیوع بیماری کرونا به صورت آنلاین برگزار شد.
در این مراسم مصطفی مدبر؛ مدیرعامل و نایب‌رئیس هیات‌مدیره، علیرضا مصدقی؛ رئیس و عضو موظف هیات‌مدیره، فرزاد غزایی و امید تشت‌زر به عنوان اعضای موظف هیات‌مدیره، حسن احدزاده عضو غیرموظف هیات‌مدیره و مهدی محمدزاده معاون مالی پارس‌خودرو نیز حضور داشتند.
بنابراین گزارش شرکت پارس خودرو در سال مالی 99, 42هزار و 489 میلیارد ریال فروش داشته که در مقایسه با مدت مشابه سال 98 رشد287 درصدی را داشته است.
این شرکت در سال مالی مذکور 106هزاردستگاه خودرو تولید داشت که نسبت به مدت مشابه سال قبل شش درصد افزایش را نشان می‌دهد.
در این مجمع برنامه‌های هیات‌مدیره درزمینه افزایش تولید و تعمیق داخلی‌سازی قطعات به‌منظور تولید محصولات جدید برای سهامداران شرح داده شد.
در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پارس‌خودرو، گزارش سال مالی منتهی به ٢٩ اسفندماه سال 99 در حوزه‌های صورت دارایی و دیون شرکت، ترازنامه، سودوزیان، جریان وجوه نقد شرکت، گزارش حسابرس و بازرس شرکت قرائت و روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه رسمی این شرکت و سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی برای سال مالی 1400 انتخاب و معرفی شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =