کد خبر: 235595
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
استینگر

خودروهای زیادی در جهان هستند که با وجود جذابیتشان، سازنده‌های آن‌ها از طراحی و ساخت نسل دومشان منصرف شده و در همان نسل اول خلاصه شده‌اند.

به گزارش «اخبار خودرو»،خودروهای زیادی در جهان هستند که با وجود جذابیتشان، سازنده‌های آن‌ها از طراحی و ساخت نسل دومشان منصرف شده و در همان نسل اول خلاصه شده‌اند. نمونه این نوع خودروها را می‌توان خودرو ب‌ام‌و i8، آلفارومئو 4C و خودروهای دیگری عنوان کرد که در جذابیت و عملکرد خود حرف‌های زیادی برای گفتن داشتند؛ اما به‌دلیل برآورده نکردن انتظار شرکت‌های سازنده، شانس داشتن نسل دوم و ادامه حیات را از دست داده‌اند.

کیا برای همیشه با استینگر خداحافظی می‌کند

حال کیا استینگر، خودرو سدان اسپرت پرسروصدای شرکت خودروسازی کیا هم به‌چنین سرنوشتی دچار شده است. بعد از انتشار این خبر که شرکت سازنده برنامه‌ای برای توسعه و تولید نسل جدید این خودرو ندارد، اخیرا اعلام شده که در بهار 2022 تولید آن متوقف شده و برای همیشه بازنشسته خواهد شد. کیا استینگر، سدان اسپرت شرکت خودروسازی کیا با سروصدای بسیار زیادی معرفی شد و تبلیغات زیادی هم روی آن صورت گرفت تا به‌یک ماشین پولساز برای کیا در بازارهای جهانی تبدیل شود. اما گویا این خودرو در تحقق اهداف شرکت سازنده ناموفق بوده و به‌همین دلیل تولید کیا استینگر تا آغاز سه‌ماهه سوم 2022 میلادی به‌پایان خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =