دومين جشنواره رسانه و مدیریت شهری

اثـر شهرام شیرکوند از نویسندگان و روزنامه نگاران با سابقه برای بیست و هفتمین بار برگزیده شد.

اخبار خودرو- در این مراسم شهرام شیرکوند ، روزنامه نگار و پژوهشگر حوزه های اقتصـادی ، فرهنگی و اجتماعی برای بیست و هفتمین بـار حائـز رتبـه درجشنواره مطبوعات و رسانه ها شد.

به گزارش خبرنگار اخبار خودرو ، آئین اختتامیه دومین جشنواره رسانه و مدیریت شهری با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی رشت ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و جمعی از اصحاب رسانه روز یکشنبه سوم مرداد ۱۴۰۰ در صحن شورای اسلامی شهر رشت برگزار شد.

بخش های اصلی جشنواره رسانه و مدیریت شهری شامل مقاله (‌سرمقاله – یادداشت)، گزارش مکتوب (تحلیلی -‌ تحقیقی) و عکس خبری (گزارش تصویری) ویژه کرونا بود و شهرام شیرکوند « نویسنده اخبار خودرو » در بخش یادداشت و سرمقاله حائز رتبـه دوم این جشنواره شد.

شهرام شیرکوند « نویسنده با سابقه اخبار خودرو » ، روزنامه نگار و پژوهشگر حوزه های اقتصـادی ، فرهنگی و اجتماعی که برای بیست و هفتمین بار حائـز رتبه درجشنواره مطبوعات و رسانه ها شد تاکنون بیش از ۳۳۰ عنوان سرمقاله ، یادداشت و مقاله در حوزه‌های پیش گفته به رشته تحریر درآورده و در یازده سال متوالی از برگزیدگان جشنواره های بین المللی و ملی مطبوعات و رسانه ها بوده و مورد تقدیر قرار گرفته است.

شایان ذکر است این جشنواره با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، خانه مطبوعات گیلان و شهرداری رشت برگزار گردیده است.

تقدیرنامه جشنواره مدیریت شهری رشت 1400

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =