کد خبر: 235871
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
ام‌جی One

شرکت ام‌جی موتور سرانجام تصاویر کامل شاسی‌بلند جدیدش یعنی MG وان را منتشر کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت ام‌جی موتور سرانجام تصاویر کامل شاسی‌بلند جدیدش یعنی MG وان را منتشر کرد. مراسم رونمایی جهانی از MG وان در ۳۰ ژوئیه ۲۰۲۱ برگزار شد و این مدل دو رنگ بدنه آپشنال دارد: نارنجی حبابی و سبز طبیعت. ام‌جی وان روی معماری سیگما ساخته شده که یک پلت‌فرم ماژولار جامع است.

رونمایی از شاسی‌بلند جدید ام‌جی One با چهره‌ای مدرن

این خودرو همچنین دارای فناوری تراشه قدرتمند همراه با یک اکوسیستم دیجیتال فعال است. پلت‌فرم سیگما را می‌توان برای پیشرانه‌های برقی نیز مورد استفاده قرار داد. تصاویر منتشرشده، طراحی اسپرت MG وان را نشان می‌دهد. قسمت عقب سقف کمی شیب دارد و ظاهری شبیه خودروهای کوپه به‌آن داده است. به‌طور کلی، بدنه دارای چین‌خوردگی و خطوط خاصی است که به‌اسپرت بودن ظاهرش کمک می‌کند.

رونمایی از شاسی‌بلند جدید ام‌جی One با چهره‌ای مدرن


MG می‌گوید که عریض و کم‌ارتفاع بودن وان سبب می‌شود فضای قابل‌توجهی را در کابین ارائه دهد. این شرکت هنوز امکانات، ابعاد و مشخصات فنی این شاسی‌بلند را اعلام نکرده است؛ اما برخی از این مشخصات قبلا در چند وب‌سایت چینی لو رفته است. ام‌جی وان احتمالا دارای یک موتور بنزینی ۱.۵ لیتری توربوشارژ خواهد بود و این موتور همراه با یک جعبه‌دنده شش‌سرعته دستی یا یک جعبه‌دنده دوکلاچه خودکار عرضه می‌شود. این موتور احتمالا توان ۱80-۱70 اسب‌بخاری و گشتاور ۲60-۲50 نیوتون‌متری تولید می‌کند و فروش جهانی این شاسی‌بلند احتمالا تا پایان سال جاری آغاز خواهد شد و ممکن است درسال ۲۰۲۲ در هند عرضه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =