کد خبر: 235895
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
بایک BJ40

بایک BJ40 نیز یکی از همین کپی‌های چینی است که نقش نسخه ارزان‌قیمت جیپ رنگلر را در بازار کشورمان ایفا خواهد کرد و از آن‌جا که این خودرو نسخه چینی و ارزان‌قیمت جیپ رنگلر محسوب می‌شود، نباید انتظار داشت ویژگی‌های حرکتی آن مطابق نسخه اصلی جیپ رنگلر باشد.

به گزارش «اخبار خودرو»،ساخت نسخه‌های مشابه و ارزان‌قیمت از خودروهای مطرح بازار جهان، رویه مرسوم خودروسازان چینی طی سال‌های گذشته بوده است. این کپی‌های ارزان‌قیمت چینی خودروهایی محبوب در بازار کشورهای جهان‌سوم هستند؛ چرا که مشتریان در چنین بازارهایی توانایی بهره‌مندی از محصولات برندهای معتبر را ندارند و به‌ناچار به‌خرید کپی‌های چینی روی می‌آورند.

بایک BJ40؛ جیپ چینی تک‌دیفرانسیل

بایک BJ40 نیز یکی از همین کپی‌های چینی است که نقش نسخه ارزان‌قیمت جیپ رنگلر را در بازار کشورمان ایفا خواهد کرد و از آن‌جا که این خودرو نسخه چینی و ارزان‌قیمت جیپ رنگلر محسوب می‌شود، نباید انتظار داشت ویژگی‌های حرکتی آن مطابق نسخه اصلی جیپ رنگلر باشد. زیر کاپوت بایک BJ40 یک موتور 2.4 لیتری تنفس‌طبیعی قرار دارد که حداکثر 140 اسب‌بخار قدرت و 217 نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. جعبه‌دنده این جیپ چینی نیز پنج‌سرعته دستی است که به‌صورت پیش‌فرض قدرت را به‌چرخ‌های جلو ارسال می‌کند. اما درصورت تمایل راننده، این قدرت به‌هر چهار چرخ ارسال خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =