کد خبر: 235902
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۳
مدل جدید فورد برانکو

با این‌که ضرورت تصمیم‌گیری درباره تولید یک مدل جدید فورد برانکو خیلی واضح و بدیهی به نظر می‌رسد، به وجود آمدن این ماشین تنها به لطف تلاش یک «تیم زیرزمینی» برای بازگرداندن این شاسی‌بلند محقق شده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، مارک گروبر مدیر برند برانکو در گفت‌وگو با نشریه فورد آتوریتی در این باره گفت: «از زمانی که برانکو از خط تولید خارج شد کسانی در فورد بودند که برای بازگرداندن این ماشین تلاش می‌کردند. تلاش‌های زیادی صورت گرفت که تا مراحل زیادی هم پیشر رفتند. حتا به نتیجه‌هایی مانند آن‌چه مدل U۲۶۰ نامیده شد و همچنین کانسپتی به نام ۰۴ نیز رسیدند».

زمانی که فورد پلتفرم جدیدی را برای شکل دادن به خودروهای شاسی‌بلند خود طراحی کرد و ساخت، مشخص شد که این سازه می‌تواند برای ساخت مدل جدید برانکو مورد استافده قرار بگیرد. حالا تمام آن چه که تیم زیرزمینی حامیان برانکو باید انجام می‌داد این بود که مدیران فورد را متقاعد به بازگرداندن این شاسی‌بلند آفرود بکنند.

به گفته آقای گروبر «حالا مساله طرح پیشنهاد به صورتی بود که مدیران را متقاعد کند فضایی وجود دارد که ما می‌توانیم در آن دست به رقابت بزنیم و بازاری هم برای آن وجود دارد».

بررسی قیمت مدل‌های کلاسیک برانکو نشان‌ می‌داد که هنوز نگرش مثبتی در رابطه با این خودرو وجود دارد. همچنین بازار داغ خودروهای آفرود و شاسی‌بلند هم برای مدیران فورد جذابیت تولید مجدد این ماشین را بیشتر می‌کرد.

گروبر افزود: «راستش را بخواهید بازار خیلی قدرتمندی برای این خودروها وجود داشت. رقبای ما در حال رشد بودند و برای کسانی که خودرویی تا حدی متفاوت می‌خواستند گزینه‌ای وجود نداشت و در نتیجه فکر می‌کنم این‌ها چیزهایی بود که به ما اطمینان داد موقعیت خوبی برای این خودرو وجود دارد».

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =