کد خبر: 235909
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
گرند هایلندر

شش ماه پیش گزارش شد که تویوتا نام تجاری گرند هایلندر را به ثبت رسانده و به این ترتیب رسانه‌ها نتیجه‌گیری کردند که قرار است طیف جدید از محصولات توسط این خودروساز ژاپنی عرضه شود.

حالا ما اطلاعات بسیار بیشتری درباره نسخه بزرگتر هایلندر داریم که براساس گزارش نشریه اتوموتیو نیوز قرار است در سال ۲۰۲۳ رونمایی شود.

به گزارش «اخبار خودرو»، نسل چهارم تویوتا هایلندر در سال ۲۰۱۹ به بازار معرفی شد تا میراث‌دار مدلی باشد که عرضه آن از سال ۲۰۰۰ و با معرفی این نام در بازار آغاز شد. پای این شاسی‌بلند بزرگ تویوتا که با سه ردیف صندلی برا سرنشینان عرضه می‌شود امسال به چین و اروپا هم رسید.

در حالی‌که هایلندر نسل به نسل بزرگتر شده، در بازار آمریکا همیشه نیاز به ماشین‌هایی بزرگتر از شاسی‌بلندهای موجود احساس شده است.

طیف شاسی‌بلندهای کنونی تویوتا شامل مدل بزرگتر سکویا می‌شود که چون روی پلتفرم پیکاپ سوار است با قیمت گران‌ ۵۰ هزار و ۵۰۰ دلار عرضه می‌شود در حالی‌که هایلندر که روی پلتفرم خودرو سوار است ۳۵ هزارو ۸۵ دلار قیمت دارد.

در نتیجه گفته می‌شود تویوتا برای فاصله بین این دو محصول قصد دارد گرند هایلندر را به بازار معرفی کند که قیمتیش تا حدی بالاتر از هایلندر معمولی است اما فضای بسیار بیشتری را نسبت به آن در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =