کد خبر: 235934
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۵

نیسان اعلام کرده که قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ خودروهای تمام الکتریکی ۴۰ درصد از کل فروش این شرکت را در ایلات متحده تشکیل دهند.

به گزارش «اخبار خودرو»، لیف مهمترین خودروی الکتریکی این برند است و به زودی شاسی‌بلند تمام الکتریکی آریا نیز از خط تولید نیسان خارج خواهد شد.

نیسان گفته علاوه بر آن‌که خودروهای تمام الکتریکی ۴۰ درصد از فروشش را در آمریکا تشکیل خواهند داد، بیشتر فروشش را مدل‌های الکتریکی‌شده در بر خواهند گرفت هر چند جزئیات دقیقی این باره را اعلام نکرده است.

جرمی پاپین رئیس نیسان در قاره آمریکا در این باره گفت: «نیسان با عرضه لیف پیشتازی ما را در زمینه خودردوهای الکتریکی نشان داد. حالا با فروش بیش از ۲.۵ میلیون دستگاه خودروی تمام الکتریکی و طی کردن میلیاردها کیلومتر به واسطه نیروی برق در سراسر جهان، می‌توانیم بگوییم که به انقلاب الکتریکی کمک کرده‌ایم. نیسان کاملا به نقش خود در راستای ایجاد جامعه‌ای پاک‌تر و ایمن تر برای همگان متعهد است».

بیانیه نیسان درست بعد آن منتشر شده که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا دستور داد تا سال ۲۰۳۰ دست کم ۵۰ درصد از فروش خوروهای جدید باید به خودروهای پاک اختصاص یافته باشد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =