کد خبر: 236001
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
محدودیت های تردد شبانه

بنابراین تمام مجوزهایی که صادر شده بود برای تردد، لغو خواهد شد. علاوه بر این افرادی که بنا به هر دلیلی تخلف و جریمه شدند بعد از یک ماه این جریمه دو برابر می شود و حتما هم اخذ می شود.

به گزارش «اخبار خودرو» به نقل از ایسنا،بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و در جهت مدیریت خیز پنجم بیماری در کشور، از روز دوشنبه ۲۵ مرداد تا شنبه ۳۰ مردادماه تعطیل اعلام شد.

با توجه به وضعیت بحرانی کشور در زمینه کرونا، محدودیت‌های جدید کرونایی در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا وضع شد.

دکتر علیرضا رییسی - سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در این زمینه گفت: امروز در جلسه ستاد بر رعایت و تشدید نظارت بر پروتکل‌ها تاکید شد. همچنین از فردا ساعت ۱۲ منع تردد یا به عبارتی دیگر ممنوعیت تردد اعمال خواهد شد و نباید ترددی صورت گیرد؛ به جز موارد استثنا مانند آمبولانس‌ها و کامیون حمل غذا و غیره. بنابراین از فردا منع تردد از فردا ساعت ۱۲ ظهر تا صبح شنبه (یعنی جمعه پنجم شهریور) دو هفته آینده اعمال خواهد شد. این منع تردد سراسری و بین استانی خواهد بود

وی گفت: بنابراین تمام مجوزهایی که صادر شده بود برای تردد، لغو خواهد شد. علاوه بر این افرادی که بنا به هر دلیلی تخلف و جریمه شدند بعد از یک ماه این جریمه دو برابر می شود و حتما هم اخذ می شود.

رییسی ادامه داد: تعطیلی همه ادارات را نیز داریم. بنابراین از روز دوشنبه ۲۵ مردادماه تا پایان روز کاری شنبه هفته آینده (۳۰ مردادماه) همه ادارات به جز مشاغل ضروری مانند ادارات برق، آب، اورژانس، نیروی انتظامی و ... تعطیل خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =