کد خبر: 236037
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
ممنوعیت‌های تردد

مجوزهای قدیمی که قبل از تاریخ ۲۴مرداد ماه از سوی هر مرجعی صادر شده برای مراکز اجرائیات پلیس اعتباری ندارد و متخلفان باید جرایم خود را در مدت کمتر از یک ماه پرداخت کنند در غیر اینصورت مبلغ این جریمه‌ها ۲ برابر خواهد شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: تمامی مجوزهای تردد استانی و بین استانی که از گذشته برای بعضی از خودروها صادر شده باطل است و از امروز باید مجوزها با مهر و فرم جدید صادر شوند.

سرهنگ محمدرضا محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همه مجوزهایی که تا قبل از تاریخ ۲۴مرداد ماه از سوی هر مرجعی صادر شده براساس مصوبه ستاد کرونا باطل است و فقط مجوزهایی که از تاریخ ۲۴ مرداد ماه به بعد توسط فرمانداری‌ها آن هم در مواقع بسیار ضروری و مدت محدود صادر شده باشد، اجازه تردد خواهند داشت.

وی با بیان اینکه جریمه یک میلیون تومانی و توقیف سیستمی، کمترین مجازات برای خودروهای غیر بومی و غیر مجاز ورودی به این استان است ادامه داد: مجوزهای قدیمی برای مراکز اجرائیات پلیس اعتباری ندارد و متخلفان باید جرایم خود را در مدت کمتر از یک ماه پرداخت کنند در غیر اینصورت مبلغ این جریمه‌ها ۲ برابر خواهد شد.

رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: براساس قانون تردد خودروهای غیر بومی در شهرهای قرمز یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه دارد و تردد شبانه نیز از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد ممنوع است و خودروهایی که قانون را رعایت نکنند ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

وی افزود: بر اساس مصوبات ستاد کرونا، تشدید محدودیت‌های تردد و منع ورود پلاک های غیر بومی در معابر استان و کلانشهر اصفهان از ساعت ۱۲ ظهر روز گذشته (یکشنبه) به نیروهای پلیس در حوزه‌های شهری و برون شهری ابلاغ شده است.

سرهنگ محمدی ادامه داد: نیروهای پلیس در ۹ نقطه از ورودی‌های کلانشهر و استان اصفهان مستقر هستند و کنترل‌های لازم را در زمینه جلوگیری از ورود خودروهای غیر بومی با استفاده از دوربین‌ها و نیروهای گشت پلیس اعمال می‌کنند.

رییس پلیس راهور استان اصفهان اظهار داشت: برابر مصوبات، ورود خودروهای بومی استان به شهرهای گردشگرپذیر همانند چادگان، باغبهادران، کاشان، نطنز و سمیرم هم از روز گذشته ممنوع اعلام شده است.

وی اضافه کرد: نیروهای پلیس با کمک مسوولان این شهرها از ورود خودروهای بومی استان به این شهرها جلوگیری خواهند کرد.

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، در زمان حاضر حدود سه هزار و ۲۰۰ بیمار دارای علایم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری و حدود ۴۰۰ نفر آنها بدحال هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =