کد خبر: 236039
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۲
خودروهای ای-ترون GT

این روزها بازیکنان و مقامات این تیم سوئیچ خودروهای ای-ترون GT و RS ای-ترون GT خود را دریافت کرده‌اند تا به‌عنوان خودرو سازمانی از آن‌ها استفاده کنند. 

به گزارش «اخبار خودرو»،بازی و کار برای تیم فوتبال بزرگ و معتبری مانند بایرن‌مونیخ مزایای خاص خودش را دارد. به‌عنوان مثال این روزها بازیکنان و مقامات این تیم سوئیچ خودروهای ای-ترون GT و RS ای-ترون GT خود را دریافت کرده‌اند تا به‌عنوان خودرو سازمانی از آن‌ها استفاده کنند.
آئودی همکاری بسیار دیرینه‌ای با این تیم فوتبال آلمانی دارد و هرسال خودروهای سازمانی فوتبالیست‌های این تیم را تامین می‌کند. در سپتامبر گذشته تعداد زیادی از بازیکنان و اعضای مدیریتی تیم، خودروهای آئودی ای-ترون و ای-ترون اسپرت‌بک را دریافت کرده بودند. درمجموع 15 تن از بازیکنان و مقامات تیم بایرن‌مونیخ حالا می‌توانند سوار بر مدل‌های ای-ترون GT و RS ای-ترون GT تردد کنند. درمراسم تحویل این خودروها که در مرکز تست رانندگی آئودی واقع در نیوبرگ برگزار شد، 10 تن از بازیکنان تیم بایرن‌مونیخ برای نخستین‌بار راندن یک سدان تمام‌الکتریکی را تجربه کردند. این بازیکنان همچنین راهنمایی‌هایی را از دو قهرمانان مسابقات فرمولا-ای یعنی لوکاس دی‌کراسی و رنه رست دریافت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =