کد خبر: 236040
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۴
ریویان

این‌طور که از گزارش‌ها می‌توان برداشت کرد، این احتمال وجود دارد که کمپانی ریویان که در زمینه تولید خودروهای برقی فعال است، حدود 5 میلیارد دلار را صرف احداث یک کارخانه جدید در حوالی فورت‌ورث در تگزاس کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،این‌طور که از گزارش‌ها می‌توان برداشت کرد، این احتمال وجود دارد که کمپانی ریویان که در زمینه تولید خودروهای برقی فعال است، حدود 5 میلیارد دلار را صرف احداث یک کارخانه جدید در حوالی فورت‌ورث در تگزاس کند. اسناد مربوط به‌شهرداری این منطقه این کارخانه را با نام «پروژه تارا» توصیف می‌کنند و به‌این اشاره دارند که تا سال 2027 این کارخانه می‌تواند هفت‌هزار و 500 موقعیت شغلی را ایجاد کند و سالانه 200 هزار دستگاه خودرو از خط تولیــــد آن خارج شود.
براساس گزارش «رویترز» این کارخانه در یک سایت دو هزار جریبی در غرب فورت‌ورث واقع می‌شود و حقوق سالانه کارگران این کارخانه به‌طور متوسط چیزی معادل 56 هزار دلار خواهد بود. ریویان از قبل درباره احداث کارخانه دوم خود در خاک ایالات‌متحده خبر داده و تایید کرده بود که درحال انجام مذاکراتی متعدد درمورد احداث کارخانه جدید خود است تا بتواند بهترین مکان را برای راه‌اندازی سایت جدید تولیدش پیدا کند. شهرداری فورت‌ورث برای کمک به‌جذب این استارت‌آپ تولیدکننده خودروهای الکتریکی معافیت مالیاتی حدود 440 میلیون‌دلاری را تضمین کرده است. ریویان در سندی که تازه منتشر شده، اعلام کرده است که «کمپانی ریویان به‌این نتیجه رسیده که ظرفیت فعلی تولید این شرکت در کارخانه نرمال واقع در ایلینوی نمی‌تواند پاسخگوی برنامه‌های آتی‌اش باشد.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =