کد خبر: 236076
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۷
فولکس‌ واگن

قرار است فولکس‌ واگن در آمریکای شمالی تا سال ۲۰۲۵ سرمایه‌ای یک میلیارد دلاری را طرف برنامه حمل و نقل الکتریکی و دیجیتال‌سازی محصولاتش کند.

به گزارش «اخبار خودرو»، در نتیجه این سرمایه‌گذاری بازده کارخانه‌های این کمپانی آلمانی در شهرهای پوئبلا و سیلائو در مکزیک و همچنین تنسی آمریکا ۳۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

اقدام در جهت الکتریکی‌سازی ، سرمایه‌گذاری در نرم‌افزارهای بهتر، هوش مصنوعی پیشرفته و روبوتیک بهبودیافته به منظور افزایش کارایی در کارخانه‌های فولکس‌واگن را شامل می‌شود.

یوهان دنیسشن مدیراجرایی گروه فولکس‌واگن درآمریکا در این باره گفت: «ما در حال ارتقای اهداف مربوط به تحول دیجیتالی خود هستیم تا کارخانه‌های فولکس‌واگن را در آمریکای شمالی پربازده‌تر، متصل‌تر و پاک‌تر از هر زمان دیگر کنیم. تحول دیجیتالی ما همچنین از مشاغل تخصصی و رده بالا در کارخانه‌های چاتانوگا، پوئبلا و سیلائو حمایت می‌کند».

یک پلتفرم جهانی مبتنی بر پردازش ابری هوش مصنوعی به این کمپانی کمک می‌کند تا با به اشتراک گذاشتن داده‌ها و همچنین اطلاعات زمان-واقعی و نرم افزارهای مربوط به دستگاه‌های صنعتی تولید خود را افزایش دهد.

در حال حاضر ۱۳ تامین‌کننده و ۲۱ کارخانه گروه فولکس‌واگن به ابر (CLOUD) متصل هستند و این مساله لزوم بهبود کار را هر چه بیشتر مشخص می‌کند.

این کمپانی بیش از ۵۰ پروژه دارد که از طریق یک اپلیکیشن مبتنی بر ابر کار خود را پیش می‌برند و سایت‌های تولیدی آمریکای شمالی فولکس همین حالا از یک اپلیکیشن نظارتی هوشمند استفاده می‌کند که اتلاف وقت را به حداقل می‌رساند.

سوزان لمان مدیر ارشد تولید فولکس‌واگن در مکزیک در این باره گفته: «ما نیاز به شبکه تولیدی داریم که درست به اندازه خودروهای آتی‌مان پیشرفته باشد. ما از طریق تلاش‌مان می‌توانیم علاوه بر ارزش آن چه انجام شده، چیزی که در آینده انتظارمان می‌کشد را نیز ببینیم».

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =