کد خبر: 236095
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
تعویض پلاک

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا اعلام کرد که مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک از امروز شنبه فعال است.

به گزارش «اخبار خودرو»،سرهنگ عین الله جهانی درباره فعالیت مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در کشور، گفت: مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل بودند، اما از روز شنبه این مراکز فعال هستند و شهروندان برای مراجعه به آنها باید حتما نوبت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند.

وی ادامه داد: شهروندان برای مراجعه به این مراکز حتما باید نوبت اینترنتی دریافت کرده و در همان ساعت مقرر نیز به مرکز مربوطه مراجعه کنند، همچنین لازم است که آوردن همراه اضافه به این مراکز خودداری شود.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا با بیان اینکه تمامی پروتکل‌های بهداشتی در مراکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری رعایت می‌شود، گفت: با این وجود توصیه ما به شهروندان این است که اگر امکان مراجعه به این مراکز در زمان دیگری را دارند، حتما آن را به زمان دیگری موکول کرده وتا حد امکان از تردد و حضور در فضاهای عمومی خودداری کنند.

پیش از این سرهنگ محمدی، رییس مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا به ایسنا گفته بود: در جلساتی که پیرامون موضوع فعالیت بازگشایی مراکز تعویض پلاک با وزارت کشور و ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار شد تصمیم بر این شد تا مراکز تعویض پلاک در شرایط مختلف کرونایی تعطیل نشده و این مراکز با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی امکان فعالیت حتی در شرایط قرمز را نیز داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =