کد خبر: 236113
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
سانگ‌یانگ

پس از صدور فراخوان برای خرید این خودروساز ورشکسته، اکنون چند شرکت بزرگ آمادگی خود را برای سرمایه‌گذاری در سانگ‌یانگ اعلام کرده‌اند.

به گزارش «اخبار خودرو»،وضعیت نامناسب مالی سانگ‌یانگ مدتی است که این خودروساز قدیمی کره‌ای را در صدر اخبار خودرویی جهان قرار داده است. پس از صدور فراخوان برای خرید این خودروساز ورشکسته، اکنون چند شرکت بزرگ آمادگی خود را برای سرمایه‌گذاری در سانگ‌یانگ اعلام کرده‌اند. روزنامه کره‌ای «Pulse News» در گزارشی ادعا کرده که 9 شرکت بزرگ از جمله شرکت آمریکایی Cardinal One Motors و تولیدکننده اتوبوس‌های برقی Edison Motors پیشنهادات خود را برای خرید سانگ‌یانگ ارائه کرده‌اند. متقاضیان خرید سانگ‌یانگ تا 27 آگوست فرصت دارند پیشنهاد خود را برای خرید این شرکت ارائه کنند.
شرکت برنده این مزایده بین 800 میلیارد وون تا یک‌تریلیون وون برای خرید سانگ‌یانگ نیاز خواهد داشت که 390 میلیارد وون آن مربوط به‌بدهی‌های شرکت سانگ‌یانگ است. متقاضیان خرید سانگ‌یانگ باید هزینه‌ای را برای بررسی دارایی‌های خود پرداخت کنند و از بین 9 متقاضی، تاکنون گروه SM، ادیسون‌موتور، K Pop Motors و Hygen Solution این کار را انجام داده‌اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =