همان‌طور که از ظاهر خودروهای هاچ‌بک پیداست، این مدل خودروها کاربری اسپرتی دارند و برای جوانان گزینه‌ مناسبی محسوب می‌شوند و در بازار هم موفق ظاهر شده‌اند.

به گزارش «اخبار خودرو»،همان‌طور که از ظاهر خودروهای هاچ‌بک پیداست، این مدل خودروها کاربری اسپرتی دارند و برای جوانان گزینه‌ مناسبی محسوب می‌شوند و در بازار هم موفق ظاهر شده‌اند. مزدا 3 نیو خودرویی است که به‌دلیل سابقه درخشان نسل قدیم آن توانست در بازار خیلی سریع‌تر از آنچه تصور می‌شد، از محبوبیت برخوردار شود. مزدا 3 نیو در دو کلاس سدان و هاچ‌بک طراحی و تولید می‌شود و یک خودرو مونتاژ داخلی است که به‌دلیل کیفیت ساخت در مونتاژ و قطعات آن همواره کم‌استهلاک اما با کاربری اسپرت بوده است.
از طراحی ظاهری مزدا 3 نیو که آیرودینامیک‌تر، زیباتر و کاملا اسپرت به‌نظر می‌رسد، می‌توان دریافت که کمپانی مزدا این خودرو را برای کسانی طراحی کرده است که به‌مدل‌های جمع‌وجور و البته اسپرت اهمیت می‌دهند. به‌دلیل ابعاد و نوع خاص طراحی مزدا 3 نیو هاچ‌بک نسبت به‌هاچ‌بک‌های وارداتی بازار، این خودرو از ظاهر و استایل مطلوب‌تری برخوردار است و به‌دلیل نوع ارگونومیک بهتر و چیدمان قطعات داخلی، فضای راحتی را دراختیار سرنشینان عقب می‌گذارد.
اما اگر منظور شما از کاربری اسپرت دریفیت زدن یا حرکات نمایشی با این خودرو باشد، باید گفت که برای این کار چندان مناسب به‌نظر نمی‌رسد. بنابراین برای تحقق چنین هدفی باید خودرو را تیونینگ کرد. درنهایت هم نسخه سدان و هم نسخه هاچ‌بک مزدا 3 نیو به‌دلیل ارتفاع کم از هندلینگ و پایداری بالایی برخوردارند و برای کسانی که به‌رانندگی اسپرت اهمیت می‌دهند، گزینه مناسبی محسوب می‌شوند.
درعین حال اگرچه این خودرو از نظر اقتصادی مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود، اما هزینه نگهداری آن بالاست و با توجه به‌استهلاک کم و کیفیت بالای قطعات، این خودرو می‌تواند نسبت به‌رقبای خود گزینه مناسب‌تری باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =