کد خبر: 236460
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
پمپ هیدرولیک

در صورت خراب شدن پمپ هیدرولیک خودرو، فرمان سفت می‌شود و صدای غیرطبیعی از پمپ هیدرولیک به گوش می‌رسد. در این صورت باید پدال را بیشتر بفشارید تا قدرت بیشتری در پمپ ایجاد شود.

به گزارش «اخبار خودرو»،در صورت خراب شدن پمپ هیدرولیک خودرو، فرمان سفت می‌شود و صدای غیرطبیعی از پمپ هیدرولیک به گوش می‌رسد. در این صورت باید پدال را بیشتر بفشارید تا قدرت بیشتری در پمپ ایجاد شود. در این شرایط وضعیت خودرو را بررسی کنید که پمپ هیدرولیک دچار مشکل نشده باشد. رفع مشکل پمپ هیدرولیک هزینه‌ چندانی ندارد. پس بهتر است در صورت مشاهده این موارد، به تعمیرکار خودرو مراجعه کنید.
در برخی موارد ممکن است سیستم هیدرولیک فرمان خودرو روغن‌ریزی داشته باشد، این موضوع را جدی بگیرید. زیرا در این صورت از حجم روغن موجود در مخزن کم می‌شود و آسیب جدی متوجه سیستم هیدرولیک خواهد شد. هر زمان که در سیستم هیدرولیک خودرو، روغن‌ریزی مشاهده کردید، باید با تعمیرکار خودرو مشورت کنید.
کم شدن سطح روغن هیدرولیک فرمان نیز مشکل دیگری است. کاهش سطح روغن، نشان از نشت روغن در سیستم هیدرولیک دارد. ازسوی دیگر با روشن شدن خودرو، سیستم هیدرولیک فرمان راه می‌افتد. اما هر زمان که خودرو را روشن کردید و فرمان سفت بود، باید به خرابی سیستم هیدرولیک فرمان خودرو پی ببرید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =