کد خبر: 236463
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۹
ریویان

اولین رقیب واقعی تسلا خودروسازی به نام ریویان است که سرمایه‌گذاری‌های عظیمی در آن صورت پذیرفته و غول‌هایی مثل آمازون و تی‌رو پرایس در آن سهیم هستند.

به گزارش «اخبار خودرو»،همه خودروسازانی که در صدر جدول تولید پیکاپ‌های بنزین‌سوز هستند مثل فورد، شورولت، رام و تویوتا باید تهدید وانت پیکاپ برقی ریویان را جدی بگیرند. اولین رقیب واقعی تسلا خودروسازی به نام ریویان است که سرمایه‌گذاری‌های عظیمی در آن صورت پذیرفته و غول‌هایی مثل آمازون و تی‌رو پرایس در آن سهیم هستند. دو محصول اصلی ریویان که 12سال بیشتر از عمر آن نمی‌گذرد، وانت پیکاپ R1T و شاسی بلند R1S هستند.

«ریویان» عرصه را برای پیکاپ‌های بنزین‌سوز تنگ می‌کند

مجله 72ساله موتورترند برای اولین‌بار مرور و بررسی خودروهای ریویان را در دستور کار خود قرار داده و در توصیف آن از عنوان «چشمگیرترین پیکاپ» استفاده کرده است. توصیف‌های موتورترند، از برند تازه‌به‌دوران‌رسیده‌ای مثل ریویان که اولین محصول خود را به بازار عرضه کرده، عجیب به نظر می‌رسد. تنها ایرادی که موتورترند به این خودرو گرفته این است که جایی برای لیوان راننده در نظر نگرفته و این‌که سامانه صوتی، تصویری و اینترنتی روی داشبورد هم در مقایسه با خود خودرو می‌توانست بهتر باشد.

«ریویان» عرصه را برای پیکاپ‌های بنزین‌سوز تنگ می‌کند

موتورترند نوشته است: «گفته می‌شود که خریداران پیکاپ خیلی با احتیاط به موضوع برقی شدن وانت‌ها نگاه می‌کنند اما بعد از آن که برای اولین‌بار این خودرو را هم در خیابان هم در مسیرهای آفرود راندیم، باورمان این است که این وانت برقی می‌تواند تردید آنها را از بین ببرد.» البته باید این موضوع را هم در نظر داشت که موتورترند از خودرویی برای تست استفاده کرده که پیش از تولید انبوه است و فعلا نمی‌توان در مورد ویژگی‌ها و مشخصات فنی آن با قطعیت صحبت کرد، هرچند این رویه رایج است. این استارت‌آپ هنوز زمان قطعی تحویل به مشتری را مشخص نکرده است و در بهترین حالت در ماه آبان دست مشتری را می گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =