فوکس ایران

فوکس؛ بزرگ‌ترین شرکت خصوصی تولیدکننده روانکار در دنیا، کارخانه خود را در ایران افتتاح کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،فوکس؛ بزرگ‌ترین شرکت خصوصی تولیدکننده روانکار در دنیا، کارخانه خود را در ایران افتتاح کرد. این مجموعه تولیدی که به‌عنوان یکی از پیشرفته‌ترین واحدهای بلندینگ کشور مطرح است، کار خود را در شهرک صنعتی اشتهارد آغاز کرد. این کارخانه در هشتم شهریورماه و هم‌زمان با هفدهمین سالگرد تاسیس شرکت روغن فوکس ایرانیان، به‌عنوان شعبه رسمی فوکس در کشور و با پیام تصویری آقای اشتفان فوکس- مدیر کل گروه جهانی فوکس افتتاح شد.
خبر افتتاح و سرمایه‏ گذاری فوکس در ایران، آن هم در شرایط سخت اقتصادی موجود، علاوه‌بر اشتغال‏زایی در منطقه، نویدبخش اتفاقات بسیار خوب در صنعت و به‌ویژه صنعت روانکاری است.
شرکت روغن فوکس ایرانیان، به‌عنوان شعبه فوکس در ایران 17سال است که در بازار روانکار حضور دارد و طی سال‌های گذشته عرضه محصولات این شرکت از طریق واردات و همچنین تولید از طریق پیمانکار و با نظارت مستقیم فوکس، صورت گرفته است. نظر به حساسیت‌ها و اصول و ضوابط بین‏المللی شرکت فوکس آلمان بر تولید محصولات با این برند، بی‌شک نظارت‌های سختگیرانه‌ای بیش از پیش بر فعالیت‏های این کارخانه و تولید انواع محصولات در آن وجود خواهد داشت.
فوکس در دنیا 58 سایت تولیدی دارد که از این تعداد 5 سایت در آلمان، 26 واحد در کشورهای اروپایی، 8 کارخانه در آمریکای‌شمالی و جنوبی و 19 سایت تولیدی به‌طورکلی در آسیا، اقیانوسیه و آفریقا واقع شده‌اند. پیش از راه‌اندازی و ساخت کارخانه فوکس در ایران، کارشناسان این شرکت، به دفعات از جدیدترین کارخانه‌های فوکس در کشورهای آلمان، چین و ترکیه بازدید به‌عمل آوردند. پس از آن، الگوهای مناسب پیاده‌سازی شد و استانداردهای یکسان بین تمامی شعب فوکس، که همگی جزو جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا هستند، در این کارخانه مورد استفاده قرار گرفته است. ساخت این کارخانه از حدود 28 ماه پیش در شهرک صنعتی اشتهارد آغاز شد و هم اکنون امکان تولید با ظرفیت سالانه 10 تا 15 هزار تن انواع روانکارهای موتوری، صنعتی، دنده، ضدیخ و... با بالاترین کیفیت و استانداردهای روز دنیا را دارد.
شعبه فوکس در ایران در بخش آزمایشگاه و کنترل کیفیت، همگام با استانداردهای گروه جهانی فوکس اقدام به سرمایه‌گذاری و خرید به‌روزترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تخصصی آزمایشگاهی کرده و درحال‌حاضر به یکی از مجهزترین آزمایشگاه‌های موجود در کشور با استانداردهای روز جهانی تبدیل شده است.
در این کارخانه، نسل جدید مخازن، تجهیزات گرم‌کننده مخازن با سیستم Half-Pipe، خطوط انتقال مواد کاملا تفکیک‌شده، سیستم توزین کاملا مکانیزه و هوشمند، سه مرحله فیلتراسیون به‌صورت مجزا، سیستم PTS جهت انتقال سریع نمونه از خط تولید تا آزمایشگاه و... مورد استفاده قرار گرفته و در مجموع می‌توان گفت ایجاد چنین خط تولید پیشرفته‌ای در ایران می‌تواند منشأ تولید انواع روانکار با تکنولوژی روز دنیا در کشور باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =