کد خبر: 236518
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰

شرکت بیرینگ لند وارد کننده انواع برند های بلرینگ در ایران است. از پر مصرف ترین بلبرینگ ها در ایران میتوان به بلبرینگ شیار عمیق اشاره کرد که باکیفیت ترین برند های آن fag و  skf هستند.

بیرینگ لند نماینگی بلبرینگ fag و بلبرینگ skf در ایران هستند. سطح کیفیت و تنوع بلبرینگ ها یاتاقان ها و کاسه نمد ها ی این شرکت باعث شده تا در صنایع مختلف مورد توجه قرار گیرد. قیمت روز بلبرینگ صنعتی را از سایت بیرینگ لند استعلام بگیرید. در ادامه با بلبرینگ شیارعمیق و دو برند آلمانی بیشتر آشنا خواهید شد.

خرید آنلاین بلبرینگ صنعتی از نمایندگی

مزایای بلبرینگ fag

  • تغییرات طراحی مانند بهبود سینماتیک بلبرینگ، کاسه نمد جدید و جعبه ها و همچنین فرآیندهای تصفیه شده تولید
  • سطوح نویز کمتر بلبرینگ به دلیل کیفیت بهتر ( بی صداتر عمل می کند)
  • توپ ها و سطوح بهینه شده
  • ثبات بیشتر قفس و ساختار داخلی اصلاح شده
  • آب بندی بهتر، محافظت کارآمد در برابر فرار از چربی یا نفوذ چربی
  • آب بندی بهتر در یاتاقان ها با استفاده از مهر و موم لبه انجام می شود.
  • اصطکاک کمتر، اصطکاک در یاتاقان با تغییر اسکلت کاهش می یابد.
  • بهینه سازی سطوح، شکل موج و گرد بودن
  • مقرون به صرفه تر بودن با توجه به اصطکاک کمتر، هزینه های انرژی برای عملیات کاهش می یابد.
  • کاهش از دست دادن چربی، محافظت بهتر در برابر آلودگی
  • و کاهش فشار بر روان کننده؛ عمر مفید گریس و در نتیجه بلبرینگ را افزایش می دهد.

بلبرینگ های شیار عمیق

با هزاران تنوع در دسترس، جای تعجب نیست که بلبرینگ شیار عمیق بیشتر از همه بلبرینگ ها استفاده می شود. این یاتاقان ها اصطکاک پایینی دارند و برای سر و صدای کم و ارتعاش کم بهینه شده اند که آن ها را قادر می سازد تا با سرعت چرخشی بالا کار کنند. آن ها می توانند بارهای شعاعی و محوری را در هر دو جهت جا دهند و به راحتی نصب شوند، در حالی که نسبت به سایر انواع بلبرینگ نیاز به نگهداری کمتری دارند.

ویژگی ها و کاربردهای بلبرینگ شیار عمیق

  • دارای سرعت بسیار بالا
  • می تواند بار شعاعی نسبتاً بالایی را حمل کند.
  • قابلیت حمل مقداری بار محوری در هر دو جهت
  • جریان آهسته
  • نیاز به تعمیر و نگهداری کمتر
  • دقت جریان بالا
  • برنامه های کاربردی

بلبرینگ های شیار عمیق دارای امکانات نامحدودی هستند. آن ها امروزه بیشترین استفاده را در بازار دارند و در همه چیز از گیربکس و موتورهای الکتریکی گرفته تا ماشین آلات نساجی و ابزار دستی استفاده می شوند.

بلبرینگ SKF

SKF انواع مختلف بلبرینگ و غلتک دارد. آن ها در موارد گوناگون در دسترس هستند و ملزومات عملکرد برنامه را تأمین می کنند. بیرینگ لند نماینده فروش بلبرینگ اس کا اف در ایران است. مجموعه وسیعی از یاتاقان ساده، انتهای میله و بوش نیز برای تأمین نیازهای مختلف حرکت نوسانی موجود است. تنوع طراحی و مواد بسیار گسترده هستند و مجموعه ای بی نظیر را ارائه می دهند که از بین آن ها می توان نیازهای برنامه شما را برطرف کرد.

خواسته های کاربردی و شرایط کار ماشین آلات چرخشی بسیار متنوع است. برای دستیابی به بهترین عملکرد مناسب برای برنامه، پارامترهای مختلفی وجود دارد که باید در نظر بگیرید؛ اندازه، وزن، رتبه بندی بار، سرعت چرخش، آب بندی و روغن کاری. با کار با SKF، شما به طیف گسترده ای از بلبرینگ های چرخشی و ساده در جهان از کارخانه و مشاور ماهر و وسیله ی محاسبه برای یاری در شناسایی محصولاتی که بهترین عملکرد را برای برنامه شما دارند دسترسی خواهید داشت.

بلبرینگ fag و کاربرد

خرید آنلاین بلبرینگ صنعتی از نمایندگی

امروزه این شرکت به یکی از برندهای پیشرو در تولید ماشین آلات، صنعت خودرو و فناوری هوا فضا تبدیل شده است. بیرینگ لند نماینده فروش بلبرینگ اف آ گ در ایران است. در کشورهای بزرگ صنعتی جهان، شرکت ها، شعب و نمایندگی های فروش آن وجود دارد. بلبرینگ fag طیف وسیعی از بلبرینگ و یاتاقان غلتکی با قطر خارجی از 3 میلی متر تا 4.25 متر، از جمله محصولات استاندارد بر اساس نمونه ها و محصولات غیر استاندارد بر اساس نیازهای خاص مشتری تولید می کند. فناوری مدرن شبیه سازی، تجهیزات آزمایش و آزمایشگاه های مواد ویژه پشتیبانی قابل اعتمادی را برای توسعه و بهبود مستمر خطوط تولید مختلف با حفظ قابلیت نوآوری قوی ارائه می دهد. بلبرینگ کف گرد fag از محبوب ترین مدل های این برند است. این بلبرینگ ها معمولا بین که 1 تیکه تا 5 تیکه عرضه میگردند.

اجزای بلبرینگ SKF

اجزای بلبرینگ SKF به طور معمول از یک محفظه، یاتاقان، کاسه نمد، روان کننده و مکانیزم قفل شفت تشکیل شده است. واحدها از قبل مونتاژ شده و در کارخانه تنظیم می شوند. این واحدهای آماده برای نصب با یاتاقان توپ یا غلتک در دسترس هستند.

علاوه بر واحدهای استاندارد فولادی، SKF دارای مجموعه ای از محصولات است که صنایع خاصی را مورد هدف قرار می دهد، مانند صنایع غذایی، آشامیدنی و دارویی که برای مثال مواد خاص، روان کننده ها، مهر و موم و غلاف که برای یافتن اجرای برنامه و نیاز های محیط نیاز دارند.

خرید آنلاین بلبرینگ صنعتی از نمایندگی

بدنه های بلبرینگ SKF

برای تطبیق ویژگی های عملکرد یاتاقان هایSKF یک خط کامل از محفظه های بلبرینگ کاسه نمد های محفظه را تولید می کند. این محفظه ها و مهر و موم ها به دلیل کیفیت و دوام بسیار مشهور هستند. محفظه های SKF علاوه بر ویژگی های طراحی منحصر به فرد آن ها، نصب، تراز و روغن کاری را ساده می کنند. آن ها ماشینکاری دقیقی دارند تا یاتاقان گنجانده شده بتواند عمر کامل خود را سپری کند.

http://bringland.com/ball-bearings/deep-groove-bearings/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =