کد خبر: 236634
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱
محصولات تجاری بهمن

در این طرح که تا دوازدهم مهرماه ادامه دارد، دارندگان خودروهای برند ایسوزو و شیلر از محصولات بهمن‌دیزل و خودروهای برند FAW از محصولات سیباموتور می‌توانند با مراجعه به عاملیت‌های منتخب در سراسر کشور از خدمات استفاده کنند. 

به گزارش «اخبار خودرو»،خدمات پس از فروش گروه بهمن در راستای رضایت و خشنودی مشتریان با اجرای طرح 14روزه از بیست‌وهفتم شهریور، به دارندگان محصولات بهمن‌دیزل و سیباموتور خدمات ویژه ارائه می‌کند. از آنجا که سیاست کلی بهمن ارائه خدمات متمایز در زمینه‌های متفاوت است، این بار برای افزایش سطح رضایت مشتریان تجاری اقدام به ارائه خدمات پس از فروش ویژه کرده تا مشتریان با انجام سرویس‌های لازم خیالی آسوده از سلامت فنی خودروهای خود داشته باشند.
در این طرح که تا دوازدهم مهرماه ادامه دارد، دارندگان خودروهای برند ایسوزو و شیلر از محصولات بهمن‌دیزل و خودروهای برند FAW از محصولات سیباموتور می‌توانند با مراجعه به عاملیت‌های منتخب در سراسر کشور از خدمات استفاده کنند.
در طرح رضایت و خشنودی مشتریان تجاری بازدیدهای فصلی به صورت رایگان انجام شده که شامل بازدید سطح سیالات (ضد یخ، روغن ترمز، روغن هیدرولیک و منبع آب شیشه شور)، وضعیت تایرها، صحت عملکرد قطعات ایمنی مانند لنت‌ها، برف‌پاک‌کن و نور چراغ‌ها، عیب‌یابی با دستگاه دیاگ و اجرت تعویض فیلترها و روانکارها به استثنای روغن گیربکس و دیفرانسیل است. از آنجا که اجرای به موقع سرویس های ادواری علاوه بر افزایش طول عمر خودرو، در میزان مصرف سوخت و میزان آلایندگی بسیار موثر است، تخفیف 50درصدی در اجرت سرویس‌های ادواری در نظر گرفته شده؛ همچنین روانکارها و فیلترها شامل تخفیف 15درصدی و قطعات یدکی برای محصولات بهمن‌دیزل تا سقف 30درصد و برای سیبا موتور تا سقف 25درصد تخفیف لحاظ شده است.
تمامی خدمات در این طرح توسط تکنسین‌های مجرب و با تجهیزات استاندارد و اصل انجام می‌شود و بدین منظور 35عاملیت برای خودروهای بهمن دیزل و 15عاملیت برای محصولات سیباموتور در سطح کشور مشارکت دارند.
برای آگاهی از لیست قطعات شامل طرح و عاملیت‌های منتخب به وبسایت گروه بهمن مراجعه کنید. بهمن‌دیزل و سیبا موتور پیشتازان ارائه خدمات مطلوب پس از فروش در حوزه خودروهای سنگین هستند و بدین منظور در آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، بهمن دیزل مقام نخست و سیباموتور مقام سوم را به دست آورد.
به طور کل خوش درخشیدن بهمن‌دیزل و سیباموتور در حوزه خدمات پس از فروش مرهون انجام اقدامات قابل‌توجه درخصوص اجرای طرح‌های فصلی، حضور نیروهای آموزش‌دیده و با تجربه در سطح شبکه نمایندگان، تامین به موقع قطعات یدکی، اجرای طرح پیگیری مشتریان و بهره‌مندی از سامانه‌هایی همچون اصالت قطعه بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =