خرید اینترنتی لوازم یدکی ایران‌خودرو از فروشگاه مستر یدکی یکی از معتبرترین گروه‌های خودروسازی ایران، ایران‌خودرو است که با نام تجاری ایکو (IKCO) در خارج از ایران فعالیت می‌کند. چنین برند و نام ت...

یکی از معتبرترین گروه‌های خودروسازی ایران، ایران‌خودرو است که با نام تجاری ایکو (IKCO) در خارج از ایران فعالیت می‌کند. چنین برند و نام تجاری معتبری در بازار داخلی طرف‌داران زیادی دارد. طرف‌دارانی که محصولات آن را به‌عنوان یکی از خودروهای محبوب و پرتقاضا در بازار می‌شناسند و جزء مصرف‌کنندگان این گروه صنعتی هستند. قاعدتاً با چنین مقدمه و توصیفی، تأمین و خرید لوازم یدکی ایران‌خودرو هم بسیار مهم است. هیچ‌کس نمی‌تواند اهمیت و جایگزینی قطعات باکیفیت و اصل را در خودرو انکار کند. شاید حتی صحبت از یک قطعه کوچک در خودرو باشد اما اگر از محصول واقعی، باکیفیت و مناسب خودرو استفاده نکنید، ممکن است همان قطعه کوچک تبدیل به تهدید بزرگی برای سلامت سرنشینان و خودرو باشد. همین موضوع نشانگر اهمیت خرید لوازم یدکی از فروشگاه‌های معتبر و کالاهای ضمانت دار است. در ادامه همراه ما بمانید تا از تولیدات ایران‌خودرو و مهم‌ترین نکاتی که در خرید قطعات آن باید در نظر داشته باشید صحبت کنیم.

مشاهده قیمت قطعات ایساکو و خرید آنلاین از فروشگاه مستریدکی

http://file.tesmino.ir/reportage/35493641/image_5f0a938e63d193e2e50d417964cd1b618e39947c.png

گروه تولیدی ایران‌خودرو

شرکت ایران‌خودرو سال ۱۳۴۱ توسط برادران خیامی بنیان گذاشته شد. کار اصلی این شرکت مونتاژ خودروهای مختلف بود و بعد از چند سال توانست اولین خودرو تولیدی خود را به نام پیکان و با همکاری شرکت روتس انگلستان روانه بازار کند. خودرو پیکان باوجوداینکه سال‌ها یکی از بهترین و پرمصرف‌ترین خودروهای ایرانی بود اما امروز دیگر نه خط تولید آن فعال است و نه به‌اندازه خودروهای دیگر، مورد مصرف و تقاضا مشتریان محسوب می‌شود.

برگ زرینی دیگری که در سابقه فعالیت‌های ایران‌خودرو رقم خورد مربوط به سال ۱۳۵۲ است. شرکت خودروسازی در این سال توانست به خودکفایی و تولید داخلی قطعات و لوازم یدکی خود برسد. همچنین این واحد تولیدی بعد از فراز و نشیب‌های بسیاری دوباره در سال ۱۳۷۰ رونق بگیرد.

لوازم یدکی ایران‌خودرو

لوازم یدکی ایران‌خودرو با نام ایساکو در بازار عرضه می‌شود. ایساکو شرکت تولید و توزیع قطعات لوازم یدکی ایران‌خودرو است که سال ۱۳۵۶ در قالب شرکت سهامی خاص تأسیس شد و تا امروز فعالیت خود را ادامه داده است. اگر دارنده یکی از محصولات ایران‌خودرو هستید، قطعات و لوازم یدکی جایگزینی که برای استفاده در خودرو خود باید تهیه کنید، در بهترین حالت، باید تولید ایساکو باشد. ایساکو مسئول ارائه خدمات پس از فروش به کلیه محصولات ایران‌خودرو و شرکت‌های تابعه آن است. به‌طورکلی، هر قطعه‌ای که موردنیاز خریداران خودروهای ایران‌خودرو باشد، توسط ایساکو تولید، بسته‌بندی و به بازار خدمات‌پس‌ازفروش عرضه می‌شود. تمامی لوازم اصل این شرکت دارای هولوگرام مخصوص ایساکو هستند و شامل لوازم و قطعات مختلفی می‌شوند. این قطعات شامل موارد زیر است:

  • لنت‌های عقب و جلو
  • آینه‌های خودرو
  • ابزار مخصوص سیستم ترمز
  • بخاری خودرو و اجزای آن
  • رگولاتور سوخت و قطعات سیستم سوخت
  • بلبرینگ جات
  • یاتاقان
  • و...

مزایای خرید قطعات یدکی ایساکو اصل

همان‌طور که گفتیم و انتظار می‌رود، خرید قطعات اصل می‌تواند مزایای زیادی داشته باشد. مزایای مثل پشتیبانی، ضمانت تعویض کالا و کیفیت محصول که برای استفاده از محصولات موردنیاز در خودروها وجود دارند.

شرکت لوازم یدکی ایساکو برای ارائه خدمات بهتر در این زمینه، سامانه‌ای به نام سامانه «اصل بخرید» طراحی و راه‌اندازی کرده است که از طریق آن می‌توان به اصالت کالاهای خریداری شده پی برد. خریداران می‌توانند با ثبت و استعمال بارکد محصولات در این سامانه، از اصل بودن قطعه مطمئن شوند. با استعلام قطعه خریداری شد و ارسال کد روی جعبه به این سامانه می‌توانید مشخصات قطعه را بررسی کنید. اگر قطعه مربوط به خود شرکت ایساکو باشد، بارکد وارد شده مطابق با اطلاعاتی که در سامانه وجود دارند سنجیده می‌شود و اصل بودن یا نبودن محصول را تأیید را رد می‌کند.

خودروهای تولیدی گروه صنعتی ایران‌خودرو

گروه تولیدی صنعتی ایران‌خودرو اگرچه در تمام این سال‌ها تلاش کرده است تا عملکرد و کارنامه موفقی بین شرکت‌های خودروسازی داخلی از خود به جا بگذارد اما پروژه‌ها و تولیدات زیادی هم با شکست مواجه شده است. بااین‌حال، هنوز هم یکی از سرآمدان گروه‌های خودروسازی ایرانی است. از طرفی پژو یکی از محصولات موفق ایران‌خودرو بود که هنوز هم توانسته محبوبیت خود را حفظ کند و یکی از خودروهای پرمصرف بازار داخلی باشد.

مشاهده و خرید لوازم یدکی پژو در مستریدکی با قیمت عالی

http://file.tesmino.ir/reportage/35493641/image_87649104db76aab61b71781635e8a88a38d7bda4.png

علاوه بر پژو می‌توانید در ادامه لیستی از خودروهای تولیدی دیگر این شرکت ببینید:

  • دنا و دنا پلاس
  • سمند SE و سمند LX
  • رانا
  • پیکاپ فوتون
  • سورن ELX
  • ون وانا
  • وانت آریسان
  • پژو (شامل پژوهای 2008، پژو 508، پژو 206، پژو 206 SD،پژو 207، پژو 207i، پژو 207i صندوق‌دار، پژو پارس و پژو 405)
  • تندر 90 و تندر پیکاپ
  • کپچر
  • سوزوکی گراندویتارا
  • هایما s7،هایما S5 S30 و هایما H30 cross

خرید و قیمت لوازم یدکی ایران‌خودرو

اگرچه خرید قطعات تقلبی یا کپی شده ممکن است با قیمت ارزان‌تری تمام شوند اما حداقل ضرری که خواهند داشت عمر کوتاه و صرف هزینه دوبرابر برای یک قطعه جدید است. توصیه می‌کنیم اگر قصد خرید قطعات لوازم یدکی ایران‌خودرو، به‌خصوص برای خودرو پژو و محصولات مشابه آن را دارید، به‌جای اینکه دو بار هزینه کنید، یک‌بار هزینه کنید اما قطعه اصل و باکیفیت بخرید.

وقتی قطعات را از فروشگاه‌های معتبر و نمایندگی‌های اصلی می‌خرید، هم می‌توانید از ضمانت فروش کالا استفاده کنید و هم می‌توانید اگر هنگام نصب یا استفاده از قطعه متوجه مشکلی شدید با واحد پشتیبانی قطعه در تماس باشید و هرچه زودتر این مشکل را برطرف کنید.

خرید اینترنتی لوازم یدکی ایران‌خودرو از مستر یدکی

مستر یدکی به‌عنوان یک مرجع معتبر و قابل‌اعتماد همواره در تلاش است تا بهترین و باکیفیت‌ترین قطعات خودرو پژو و دیگر محصولات ایران‌خودرو را به دست مصرف‌کنندگان آنها برساند. اگر به دنبال یک فروشگاه معتبر هستید یا به خریدهای اینترنتی، به‌خصوص خرید قطعات خودرو اعتماد ندارید، این بار خرید از فروشگاه قطعات خودرو مستر یدکی را امتحان کنید. مستر یدکی به‌وسیله ارتباط با کارخانه و نمایندگان رسمی ایساکو و ایران‌خودرو، باکیفیت‌ترین و بهترین قطعات را در فروشگاه خود دارد. هر خریدی که از این فروشگاه انجام دهید، درست مطابق مشخصاتی که در سایت دیده و خریداری کرده‌اید برای شما در سریع‌ترین زمان ارسال می‌شود. اگر قبل از خرید به کسب اطلاعات بیشتر و پشتیبانی و مشورت با مشاوران این حوزه، در خصوص قطعات موردنظر هم نیاز داشته باشید می‌توانید با راه‌های ارتباطی مستر یدکی به شماره ۲۸۴۲۳۸۳۴ - ۰۲۱ و ۸۶۰۵۴۳۳۷ -۰۲۱ در ارتباط باشید. ما در فروشگاه مستر یدکی منتظر شما هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =