در این موارد بارها تذکر داده‌ایم که خودرو باید از نزدیک و توسط شخص مکانیک عیب‌یابی شود. اما درحالت کلی باید گفت اگر شتاب خودرو دچار مشکل شود، سه‌جزء اصلی را که شامل انژکتور، فیلتر سوخت و پمپ‌بنزین است باید بررسی کرد.

خودرو ام‌وی‌ام 110 دارم و حدود چند روز قبل خودرویم با افت شتاب مواجه شد. با مراجعه به‌مکانیکی و بررسی‌های فراوان مکانیک، وی اعلام کرد که فیلتر بنزین مشکل دارد و باید تعویض شود. اما پس از تعویض این قطعه مشکل برطرف نشد. علت چیست؟

به گزارش «اخبار خودرو»، در این موارد بارها تذکر داده‌ایم که خودرو باید از نزدیک و توسط شخص مکانیک عیب‌یابی شود. اما درحالت کلی باید گفت اگر شتاب خودرو دچار مشکل شود، سه‌جزء اصلی را که شامل انژکتور، فیلتر سوخت و پمپ‌بنزین است باید بررسی کرد. زیرا گاهی وجود ذرات معلق در سوخت سبب رسوب در سیستم می‌شود و این عامل افت فشار سوخت را در پیشرانه به‌دنبال دارد.
اما این خودرو دارای رگولاتور بنزین است که وظیفه تنظیم فشار بنزین در مدار سوخت را برعهده‌ دارد و این قطعه معمولا عمر مفید زیادی دارد و به‌راحتی معیوب نمی‌شود. اما در صورت وجود هر نوع ضعف و عیبی در آن، فشار سوخت بنزین کاهش می‌یابد و خودرو در زمان حرکت دچار افت شتاب می‌شود.
بنابراین همیشه توصیه می‌شود برای هرگونه عیب‌یابی و تعمیر به‌نمایندگی مربوطه خودرو مراجعه کنید؛ زیرا در نمایندگی از ابزار مخصوص و دستگاه‌های خاص برای عیب‌یابی استفاده می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =