تایر میشلن

«بریتانیا اتوبوس» شرکت مستقر در نورت‌همپتون در پنج مسیر سرویس‌های اتوبوسرانی محلی ارائه می‌دهد. حال ناوگان شش‌هزار دستگاهی این شرکت پس از اعمال تغییرات در سیاست کیفی تایرهای میشلن  از دو سال پیش تا امروز مورد پنچری را گزارش نکرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،«بریتانیا اتوبوس» شرکت مستقر در نورت‌همپتون در پنج مسیر سرویس‌های اتوبوسرانی محلی ارائه می‌دهد. حال ناوگان شش‌هزار دستگاهی این شرکت پس از اعمال تغییرات در سیاست کیفی تایرهای میشلن از دو سال پیش تا امروز مورد پنچری را گزارش نکرده است. درک تیلور، مدیر اجرایی این شرکت می‌گوید قبلا حداقل یکبار در ماه دچار این سانحه می‌شدند، اما از زمان حرکت به سمت استفاده از تایرهای میشلن سری ایکس‌مولتی زد، آمار این سوانح به سمت صفر نزدیک شده است. آشنایی تیلور با تایرهای اختصاصی میشلن پس از پیوستن به یک گفت‌گوی توئیتری اتفاق افتاد که طی آن تولیدکنندگان تایر و شرکت‌های حمل‌نقل گزارش نصب تایرهای میشلن را مشاهده کردند و نتایج آن را دیدند. پس از مبادله چند پیام توئیتری میشلن به صورت مستقیم با او در تماس بود تا از طریق نمایندگی‌ محلی به نام تایر نورت‌همپتون به این جریان بپیوندد. تیولر درباره تغییر استفاده از یکی از برندهای درجه‌یک بازار به عنوان رقیب میشلن گفت: «خیلی نادر است که در بازار محصولی پیدا کنید که صددر صد به آن اطمینان داشته باشید، اما من براساس تجربیات خود میشلن را به همه همکاران توصیه کنم. نمی‌دانم میشلن آنها را با چه چیزی می‌سازد اما مقاومت آنها در برابر سوراخ شدن یا هر نوع آسیب دیگر فوق‌العاده است. به شوخی می‌گفتم اگر به تایرهای قبلی ما نگاه کنید، ممکن است یک سوراخ پیدا کنید! تفاوت بین این دو مانند شب و روز است و اما فقط 40 تا 50 پوند بیشتر برای هر تایر می‌پردازیم».
هر اتوبوس به طور متوسط 600مایل در هفته (۹۵۶ کیلیومتر) را به صورت ترکیبی از مسیرهای شهری و روستایی طی می‌کند. بر اساس میزان سایش فعلی، تیلور تخمین می‌زند تایرهای میشلن به راحتی 12ماه بیشتر از برندهای قبلی‌شان دوام می آورند. با این ذکر این نکته که دوبار تایرها را جابه‌جا کرده و به میزان دو برابر فراتر از آن قبلی‌های پیمایش می‌کنند.
او توضیح می‌دهد: «ما هنوز به حدی نرسیده‌ایم که نیاز به بررسی مجدد داشته باشیم. درحال‌حاضر، فقط روی تعویض تایرهای قدیمی تمرکز و میشلن‌ها را در هر چهار چرخ استفاده می‌کنیم. اکنون همه تایرهای محور فرمان را تعویض کرده‌ایم و فقط منتظر هستیم تا آخرین نسل تایرهای محور عقب برای تعویض عرضه شوند». به عنوان مالک ناوگان کوچک و سختکوش، تیلور اعتراف می‌کند از بهبود عملکردی که از تغییر برند مشاهده کرده، شگفت زده شده است. او در پایان گفت: « درحال نصب بهترین تایرهای موجود در بازار هستیم و در این راه صرفه‌جویی می‌کنیم. این وضعیت برد/برد است؛ از نظر پایداری نیز بسیار عالی است زیرا ما با هر تایر بسیار بیشتر سفر می‌کنیم».

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =