خودرو سدان سوزوکی که همان کیزاشی است در ابتدای ورود خود به‌دلیل طراحی زیبا و اسپرتش و البته پیشرانه و مشخصات فنی جالب توجه، در بین رقبا به‌خوبی ظاهر شد. سوزوکی کیزاشی خودرو سدان سایز متوسط است که با توجه به‌طراحی جدید از ظاهری اسپرت و زیبا برخوردار است و توانست گزینه مناسبی برای خرید جوانان باشد. 

به گزارش «اخبار خودرو»،کمپانی خودروسازی سوزوکی ابتدا با ورود خودرو شاسی‌بلند خود یا همان گرندویتارا توانست خود را در بازار داخلی مطرح کند و استقبال از این خودرو که در کمپانی ایران‌خودرو مونتاژ شده و از کیفیت بالایی برخوردار است، بسیار چشمگیر بود و درمرحله بعد خودرو سدان کمپانی سوزوکی نیز توسط کمپانی ایران‌خودرو راهی بازار شد. خودرو سدان سوزوکی که همان کیزاشی است در ابتدای ورود خود به‌دلیل طراحی زیبا و اسپرتش و البته پیشرانه و مشخصات فنی جالب توجه، در بین رقبا به‌خوبی ظاهر شد. سوزوکی کیزاشی خودرو سدان سایز متوسط است که با توجه به‌طراحی جدید از ظاهری اسپرت و زیبا برخوردار است و توانست گزینه مناسبی برای خرید جوانان باشد.
این خودرو دارای یک پیشرانه 2.4 لیتری چهارسیلندر 16 سوپاپ مجهزبه‌سیستم VVT است که به‌دلیل تکنولوژی به‌کاررفته درپیشرانه می‌تواند حداکثر 185 اسب‌بخار قدرت و 230 نیوتون‌متر گشتاور تولید کند که این قدرت را به‌وسیله یک گیربکس شش‌سرعته اتوماتیک CVT به‌چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. از ویژگی‌های منحصربه‌فردی که سبب می‌شود رانندگی با این خودرو اسپرت به‌نظر برسد این‌که این مدل در بین تمام خودروهایی که دارای گیربکس CVT هستند، از پدال‌های شیفتر پشت فرمان بهره‌مند است که حس و هیجان قرار گرفتن در یک خودرو اسپرت را به‌سرنشین القا می‌کند. به‌جرأت می‌توان گفت که گیربکس سوزوکی کیزاشی بسیار نرم و بی‌صدا کار می‌کند و رانندگی آرامی را در اختیار شما می‌گذارد.
از دیگر مزایای این خودرو، سواری و هندلینگ آن است که به‌دلیل سیستم تعلیق و محاسبات دقیق، سواری نرمی را دراختیار شما می‌گذارد و به‌وسیله موتور پرقدرت و گیربکس با عملکرد بالا، پرفورمنس بهتری نسبت به‌رقبای خود دارد. از نظر طراحی داخلی نیز این خودرو زیبا طراحی شده که با تریم چیدمان خاص به‌سبک سوزوکی حس اسپرت بودن را منتقل می‌کند. با تمام این تفاصیل با توجه به‌بازه قیمتی آن، بالاترین کیفیت و آپشن طراحی‌شده دراختیار شما قرار می‌گیرد. همچنین با توجه به‌ایربگ‌های تعبیه‌شده در این خودرو و با توجه به‌شاسی و پنل‌های آن، می‌توان گفت این خودرو از نظر ایمنی در سطح بالاتری نسبت به‌رقبای خود قرار می‌گیرد. با توجه به‌این‌که کمپانی ایران‌خودرو نمایندگی انحصاری سوزوکی است، از نظر خدمات پس از فروش و تامین قطعات نیز هیچ مشکلی وجود ندارد؛ اما این خودرو از نظر هزینه نگهداری در سطح بالاتری از رقبای خود قرار می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =