کد خبر: 237021
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
اَبَرخودرو

در سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی خودرو در پاریس، هیاتی از متخصصان طراحی خودرو، بوگاتی بولاید را به‌عنوان زیباترین اَبَرخودرو دنیا انتخاب کردند.

به گزارش «اخبار خودرو»،در سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی خودرو در پاریس، هیاتی از متخصصان طراحی خودرو، بوگاتی بولاید را به‌عنوان زیباترین اَبَرخودرو دنیا انتخاب کردند. این مدل مخصوص پیست که تعداد محدودی از آن ساخته شده، با فاصله زیادی نسبت به‌چهار فینالیست دیگر این عنوان را از آنِ خود کرد. درحالی که نام سه رقیب بولاید اعلام نشده، اما در قوانین آمده است که «باید نسخه تولیدی این خودروها تولید شده باشد؛ اما با قیمتی بیش از ۶۰ هزار یورو فروخته شده باشند و طراحی اسپرت و عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشند.» به‌گفته آخیم آنشایت، رئیس بخش طراحی بوگاتی، بولاید یک چالش کاملا جدید برای تیم طراحی بوده است.

زیباترین اَبَرخودرو سال انتخاب شد

او در ادامه گفت: «این باعث افتخار ماست که طراحی نهایی بولاید برنده این جایزه بسیار محبوب شده ‌است و باید تمام تیم طراحی مورد تحسین قرار بگیرند که طی روند چهار ماهه و کاملا دیجیتال طراحی بولاید، مهارت خود را در راستای عالی بودن تمام جنبه‌های این مدل به‌کار گرفته‌اند.» تحویل بوگاتی بولاید به‌مشتریان از سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد و قیمت هرنسخه از این اَبَرخودرو ۴.۷ میلیون‌دلار تعیین شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =