جی‌تی‌رادیال

جی‌تی‌تایر اعلام کرد برای محصول فورسیزن برند جی‌تی رادیال ۱۳ سایز جدید را روانه بازار کرده است تا پوشش بازار را در بخش خودروهای سواری و شاسی‌بلند را بهبود ببخشد.

به گزارش «اخبار خودرو»،جی‌تی‌تایر اعلام کرد برای محصول فورسیزن برند جی‌تی رادیال ۱۳ سایز جدید را روانه بازار کرده است تا پوشش بازار را در بخش خودروهای سواری و شاسی‌بلند را بهبود ببخشد. مجموعه خودروهای سواری که در نمایشگاه تایر کولن در مه ۲۰۱۸ معرفی شدند، ابتدا با هشت سایز افزایش یافت و به 28 رسید اما درحال‌حاضر 26 مورد از 30 سایز از بیشترین تقاضا در اروپا را پوشش می‌دهد. در مورد خودروهای شاسی‌بلند که در مدل‌های خاص SUV استفاده می‌شوند، با پنج سایز جدید و در مجموع با هشت گزینه عرضه خواهد شد. این سایزهای منحصربه‌فرد درحال‌حاضر شامل 13مورد از 20 سایز برتر شاسی‌بلند در اروپا می‌شوند که معادل 70 درصد تقاضای بازار است. پیشنهاد برای خودروهای شهری و جمع‌وجور با دو سایز 14 اینچی دیگر افزایش یافته و به طور مشخص سایز 215/60R16 برای خودروهای کوچک جمع و جور مانند آئودی Q2 ، فیات 500X و از گروه فولکس‌واگن مدل‌های آتکا، کاروک و تی-راک به جمع محصولات برای تولیدکننده «OE» اضافه شده است. همچنین یک سایز 17 اینچ کوچک برای خودروهای اسپرت جمع‌وجور مانند فورد فیستا ST و همچنین محصولات 17 و 18 اینچی برای خودروهای میان‌رده بزرگ‌تر ازجمله فولکس‌واگن پاسات و CUV‌های جدید از جمله فورد پوما و نیسان جوک در کنار SUV های بزرگ‌تر مانند آلفارومئو استلویو، آئودی Q3 ، لندرور ایووک به همراه ولوو XC60 و XC90 شامل این خانواده جدید می‌شوند. اما معرفی سایز UHP اروپایی 225/40R18 می‌تواند یک گزینه تمام‌فصل از سوی جی‌تی رادیال برای فولکس‌واگن گلف GTI و موارد مشابه باشد.
فابیو بوریانی، مدیرارشد محصول PCR ، SUV و کامیونت‌های سبک جی‌تی‌تایر (اروپا) گفت: «با 13سایز جدید لاستیک GT Radial 4Seasons به خواسته‌های مشتریان برای پوشش جامع‌ به صورت استراتژیک گوش داده‌ایم. از زمان عرضه سری جدید تقاضای زیادی در سراسر اروپا ازسوی نمایندگی‌ها و رانندگان ارائه شده که یک گام مهم برای اطمینان از رقابت‌پذیری ما در بخش متوسط بازار است». ویژگی‌های کلیدی طراحی GT Radial 4Seasons شامل شیارهای فوق‌عریض دوگانه برای تخلیه سریع آب، مقاومت در برابر آبگیری و فاصله کوتاه ترمز در سطوح مرطوب است.
جدیدترین ترکیب کامپاند یا آمیزه در این تایر باعث ایجاد چسبندگی مداوم در طیف وسیعی از دما و پتانسیل مسافت پیموده‌شده حتی در طولانی‌مدت می‌شود، در حالی که آج‌های عمیق؛ شتاب‌گیری سریع، کاهش مسافت توقف، چسبندگی عالی روی سطوح برف و یخ را فراهم می‌کند.
این تایر دارای نماد سه‌قله برفی (3PMSF) است تا عملکرد خوب را نشان دهد. این محصول در مرکز تحقیق و توسعه اروپایی جی‌تی‌تایر در هانوفر آلمان طراحی و مهندسی شده و در مرکز MIRA این شرکت در انگلستان و همچنین مراکز اصلی تحقیقاتی این شرکت در فنلاند ، آلمان و اسپانیا آزمایش شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =