کد خبر: 237094
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
پژو 4007

یکی از کراس‌اوورهای شکست‌خورده همین دوره پژو 4007 است. پژو که تجربه‌ای در ساخت خودروهای کراس‌اوور نداشت، تمام مراحل تولید محصول جدید خود را به‌میتسوبیشی سپرد تا پژو 4007 به‌صورت کامل در ژاپن تولید شود.

به گزارش «اخبار خودرو»،اگر از جمله افرادی هستید که هنوز خاطرات دو دهه پیش را به‌یاد دارید، حتما می‌دانید که در آن زمان خبری از خودروهای شاسی‌بلند و کراس‌اوور در بازار جهانی نبود و اکثر محصولات خودروسازان در سگمنت‌های سدان یا هاچ‌بک عرضه می‌شد. این رویه از ابتدای قرن بیست‌ویکم به‌آرامی تغییر کرد و به‌یک‌باره خودروهای اسپرت چندمنظوره یا SUV و برادران کوچک‌تر آن‌ها یعنی کراس‌اوورها به‌ستاره‌های محبوب صنعت‌خودرو جهان تبدیل شدند.

پژو 4007؛ کراس‌اوور فرانسوی شکست‌خورده

یکی از کراس‌اوورهای شکست‌خورده همین دوره پژو 4007 است. پژو که تجربه‌ای در ساخت خودروهای کراس‌اوور نداشت، تمام مراحل تولید محصول جدید خود را به‌میتسوبیشی سپرد تا پژو 4007 به‌صورت کامل در ژاپن تولید شود. همچنین مدیران بازاریابی پژو قیمت پایین‌تری را برای محصول خود در نظر گرفتند تا بلکه با این رویکرد بتوانند نظرات خریداران را به‌خود جلب کنند. یکی دیگر از مزایای پژو 4007 برای خریداران نیز امکانات فوق‌العاده آن بود؛ چراکه حتی در تیپ پایه SE نیز مالک به‌تجهیزاتی همچون کروزکنترل و سیستم تهویه‌مطبوع دسترسی داشت.

پژو 4007؛ کراس‌اوور فرانسوی شکست‌خورده

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =