کد خبر: 237258
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
مجوز موتورسیکلت

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت از توقیف ۴۳ دستگاه موتورسیکلت سنگین و فاقد مجوز از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

به گزارش «اخبار خودرو» به نقل از فارس، سرهنگ علی همه‌خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب از توقیف 4 دستگاه موتورسیکلت سنگین دیگر در پایتخت خبر داد و اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 43 دستگاه موتورسیکلت سنگین بدون مجوز توقیف شده است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب با تشریح جزئیات توقیف 4 دستگاه موتورسیکلت سنگین در محدوده بزرگراه همدانی تصریح کرد: این موتورسیکلت‌های سنگین در این محدوده مشغول تردد و انجام حرکات مخاطره آمیز بودند که با اجرای طرح مهار متوقف شدند.

وی ادامه داد: با توجه به لایی‌کشی و سرعت بالای این موتورسیکلت‌های سنگین و احتمال بروز حادثه برای راکبین و خطراتی که برای سایر شهروندان متصور بود با هماهنگی بعمل آمده با تیم‌های گشتی منطقه 27 پلیس راهور فاتب، توقیف این موتورسیکلت ها در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ همه خانی گفت: با اجرای این طرح، یک دستگاه موتورسیکلت هوندا 1300 و چهار دستگاه موتورسیکلت 250بِنِلی که درحال انجام حرکت نمایشی در این بزرگراه بودند توقیف شدند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب افزود: بنا بر اجرای قانون این موتورسیکلت‌های سنگین توقیف شدند تا جمع موتورسیکلت های توقیفی امسال به عدد 43 دستگاه برسد.

سرهنگ همه‌خانی خاطرنشان کرد: پلیس به محض رویت موتورسیکلت‌هایی که با لایی‌کشی و ایجاد سر و صدا نظم ترافیک را برهم زده با توجه به درخواست شهروندان و خواست ایشان مبنی بر برخورد با هنجار شکنان وارد عمل شده و پس از اعمال قانون به پارکینگ‌ منتقل می کند؛ موتورهایی که فاقد مجوز بوده و هیچ گونه مدارک و بیمه هم همراه ندارند.

وی از شهروندان درخواست کرد: با مشاهده این نوع موتورسیکلت ها که باعث سلب آسایش عمومی می شوند حتما با پلیس 110 تماس گرفته و پلیس را در جریان تردد این موتورسیکلت‌ها قرار دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =