کد خبر: 237293
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
تویوتا پروایس

تویوتا پروایس یکی از ون‌های پرفروش و پرطرفدار تویوتاست که برای سال 2022 با قوای فنی الکتریکی به‌بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،تویوتا پروایس یکی از ون‌های پرفروش و پرطرفدار تویوتاست که برای سال 2022 با قوای فنی الکتریکی به‌بازار عرضه خواهد شد. مشتریان اسپانیایی می‌توانند تویوتا پروایس 2022 را در نسخه‌های باری، مسافری یا ترکیبی (شاتل) خریداری کنند.

ون محبوب ژاپنی با قوای الکتریکی

این خودرو همچنان با موتور درون‌سوز قابل خریداری است و اکنون با موتور دو لیتری دیزلی جدید قابل سفارش خواهد بود. پیشرفت‌هایی نیز در زمینه تجهیزات استاندارد خودرو حاصل شده است و برای مثال اکنون دو چراغ مطالعه، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، سنسورهای پارک عقب و آینه تاشو جزو تجهیزات استاندارد تویوتا پروایس 2022 هستند. مشتریان اسپانیایی اکنون می‌توانند با پرداخت 17784 یورو نسخه پایه تویوتا پروایس باری را دراختیار بگیرند. این ون در دو تیپ GX و VX قابل خریداری خواهد بود.

ون محبوب ژاپنی با قوای الکتریکی

نسخه برقی تویوتا پروایس 2022 بردی معادل 330 کیلومتر دارد و در سه‌نوع کابین (جمع‌وجور، متوسط و بلند)، سه‌نوع ترکیب‌بندی داخل (ون، کامبی و شاتل) قابل سفارش است. قیمت پایه نسخه باری تویوتا پروایس برقی معادل 26 هزار و 980 یورو و قیمت پایه نسخه مسافری تویوتا پروایس 45 هزار یورو اعلام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =