پمپ بنزین

سخنگوی وزارت نفت درباره اختلال در پمپ بنزین‌ها گفت: مشکل فنی در سامانه کارت سوخت اتفاق افتاده و سامانه هوشمند را از مدار خارج کرده است .

به گزارش «اخبار خودرو»،علی فروزنده سخنگوی وزارت نفت در جمع خبرنگاران گفت: سوخت گیری در جایگاه‌های سوخت با مشکل مواجه نیست، مشکلی برای سوخت گیری وجود ندارد و مردم می توانند با قیمت آزاد سوخت گیری کنند.

وی ادامه داد: این اطمینان را به مردم می دهم که هیچ مشکلی برای سهمیه سوخت مردم به وجود نخواهد آمد و کارشناسان در حال بررسی و رفع مشکل هستند و به محض رفع مشکل به مردم اطلاع رسانی می شود.

فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران هم گفت: جلسه ای فوری درباره اختلال سامانه هوشمند سوخت در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در حال برگزاری است که به محض پایان یافتن جلسه اطلاع رسانی عمومی خواهد شد.

گزارش‌ های میدانی و مردمی به تسنیم حاکی از این است که از ساعتی پیش پمپ بنزین ها در اغلب نقاط کشور دچار وقفه و اختلال در سرویس دهی شده اند.

بررسی های میدانی تسنیم این گزارش های مردمی را تایید می کند.

تا این لحظه هیچ دلیلی به صورت رسمی دراین باره اعلام نشده اما به نظر می‌رسد بروز مشکل فنی در سیستم هوشمند سوخت رسانی دلیل وقفه و اختلال ایجاد شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =