گوگل جولانگاه سایت های جعلی امداد خودرو شده مردم مراقب باشند

سید مهدی حسینی گزارش داد در گوگل اخیرا یک سری افراد با تاسیس سایت هایی به نام امداد خودرو تبریز و با خرید بک لینک و تبلیغ، سایت های خود را ارتقا میدهند و در صفحه ی اول یا حتی در ردیف های اول گوگل قرار میدهند که این افراد، افرادی سودجو هستند در حالی که برای ارتقا سایت خود مبلغ های هنگفت را پرداخت میکنند، همان مبلغ های هنگفت حتی چندین برابر آنها را از افرادی که به امدادگر نیاز دارند اخذ می کنند. که مردم باید متوجه این قضیه باشند و به این سایت ها به هیچ عنوان توجه نکنند.

مردم مراقب امدادخودروهای جعلی باشند

سید مهدی حسینی گزارش داد در گوگل اخیرا یک سری افراد با تاسیس سایت هایی به نام امداد خودرو و با خرید بک لینک و تبلیغ، سایت های خود را ارتقا میدهند و در صفحه ی اول یا حتی در ردیف های اول گوگل قرار میدهند که این افراد، افرادی سودجو هستند در حالی که برای ارتقا سایت خود مبلغ های هنگفت را پرداخت میکنند، همان مبلغ های هنگفت حتی چندین برابر آنها را از افرادی که به امدادگر نیاز دارند اخذ می کنند. که مردم باید متوجه این قضیه باشند و به این سایت ها به هیچ عنوان توجه نکنند.

وی با بیان اینکه در کشور تنها امداد خودروهای شرکت‌های‌ خودرو ساز و انجمن صنفی خودروسازان معتبر می‌باشد، بیان کرد: شماره تلفن ” ۱۵۹۳” تنها شماره شرکت‌های امدادرسان تحت پوشش این انجمن بوده و در سراسر کشور شهروندان می‌توانند از طریق تلفن ثابت و همراه و بدون پیش شماره با آن تماس گرفته و درخواست خدمات کنند. امداد خودرو کشور با شماره تلفن اختصاصی 1593 و با سایت emdadkhodro1593.com ، emdadkhodroiran.com ، khodrobaralborz.com، در خدمت هموطنان عزیز بوده و به صورت شبانه روزی هفت روز هفته آماده خدمات رسانی می باشد.

جهت درخواست امداد خودرو با شماره تماس های امداد خودرو کشوری تماس حاصل فرمایید

  • امدادخودرو کشور: ۱۵۹۳
  • خودرو بر کشور: ۱۵۹۳
  • حمل خودرو کشور: ۱۵۹۳
  • یدک کش کشور: ۱۵۹۳

گوگل جولانگاه سایت های جعلی امداد خودرو شده مردم مراقب باشند

مهدی حسینی به گفت و گو خود افزود: برخی افراد با انواع روش ها در موتورهای جستجو از جمله گوگل شماره‌های جعلی امداد خودرو ارائه کرده و از این طریق از رانندگان دچار حادثه در جاده‌ها و معابر کلاهبرداری می‌کنند. مردم عزیز باید توجه داشته باشند افرادی سودجو که در گوگل با سایت های امداد خودرویی با عنوان های امداد خودرو در تهران، حمل سریع و آسان و ارزان و… کسانی که به امدادگر نیاز دارند را فریب میدهند.

وی بیان کرد: بزودی اپلکیشن این انجمن با عنوان “جعبه” در بستر اینترنت در گوشی‌های همراه ارائه خواهد شد که شهروندان از این طریق نیز می‌توانند با امدادخودرو تماس برقرار کرده و درخواست خدمات کنند.

حسینی با اشاره به ارائه خدمات نوین از سوی این انجمن اظهار داشت: در برنامه‌های آتی و با راه‌اندازی اپلکیشن جعبه، خدمات درمانی، رفاهی، حقوقی و کارپردازی تعریف شده و به هموطنان ارائه خواهد شد.

به گفته وی ، ۱۱ هزار نفر در شرکت‌های تحت پوشش انجمن امداد خودرو در سراسر کشور به عنوان امدادگر در حال فعالیت می‌باشند.

آقای حسینی اضافه کرد: ناوگان خودرویی این انجمن مجهز به تحهیزات نوین بوده و بر اساس برآوردها در مدت زمان ۲۵ تا ۴۵ دقیقه پس از تماس در محل حادثه حاضر شده و اقدام به امدادرسانی می‌کنند.

او با اشاره به نظارت بر عملکرد ناوگان امدادی افزود: برای مقابله با هر گونه سوء‌استفاده، امدادگران این انجمن در قبال ارائه خدمات اقدام به صدور فاکتورهای الکترونیکی شامل نوع خدمات و دستمزد کرده و تا حد امکان با دستگاه‌های پوز سیار از مشتریان بهای خدمات گرفته می‌شود.

گوگل جولانگاه سایت های جعلی امداد خودرو شده مردم مراقب باشند

اهداف مجموعه امداد خودرو 1593

افزایش رضایتمندی مشتریان عزیز از خدمات امدادخودرو

آسودگی خیال مشتریان از بابت خودروهای خود

ارایه خدمات متنوع خودروبری به کاربران در سراسر ایران

ارایه خدمات لوکس حمل خودرو در جوکار برای کاربران

مکانیکی سیار و تعمیرات وسایل نقلیه مشتریان

خدمات فنی خودروهای لوکس و گران قیمت در جاده های کشور

عدم پرداخت هزینه های اضافی از بابت ماشین بر و حمل ماشین توسط مشتری

مشاوره فنی خودرویی و مشکلات خودرویی به مشتریان عزیز

اعزام و حمل خودرو در صورت نیاز به تعمیرگاه های معتبر در سطح شهر

از نام‌های آشنا برای فریب مردم استفاده می‌کنند

یکی از ترفندهایی که کلاهبرداران تلفنی به خوبی آن را بلدند، صحبت با سرعت بالا و تسلط ظاهری درعین استفاده از نام‌های آشنا به ذهن است. کمتر کسی به بازی واژه‌ها دقت می‌کند و این بهترین راه برای نفوذ کلاهبرداران است. کنار هم قرار دادن، «کارت»، «امدادخودرو»، «مکمل» و از این دست واژه‌ها، ذهن مخاطب را از کلاهبرداری دور می‌کند. تشابه‌های اسمی همیشه‌ می‌تواند محل خوبی برای فریب مردم ایجاد کند. «نمایندگی مرکزی امدادخودرو کشوری» هم ترکیب دیگری است که صحه بر این ادعا می‌گذارد. استفاده از کلماتی که ترکیب آنها واژه بی‌معنایی می‌سازد اما هرکدام به خودی خود به گوش مردم آشنا هستند. روابط‌ عمومی امدادخودرو در این‌باره از مردم می‌خواهد که حتما چنین مواردی را با امدادخودرو و شرکت‌های مادر با ذکر شماره تماس تماس‌گیرنده در میان بگذارند.

گوگل جولانگاه سایت های جعلی امداد خودرو شده مردم مراقب باشند

شکایت از امداد خودروهای تقلبی

اگر در شرایطی خاص به دام امداد خودروهای تقلبی افتادید می‌توانید شکایت خود را با واحد شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت در میان بگذارید تا مسئولین مربوطه به شکایت شما رسیدگی کنند.

امداد خودروهای معتبر

با تحقیق کم و ساده متوجه می‌شوید که کدام امداد خودروها معتبر هستند و کدام تقلبی. هنگامی که می‌خواهید از خدمات امداد خودرو استفاده کنید از شرکت‌های معتبر و شناخته شده کمک بخواهید تا هزینه اضافه بر دوشتان نباشد.

کارت امداد خودرو را از شرکت‌های معتبر بگیرید

اگر تمایل دارید که کارت امداد خودرو داشته باشید بهتر است نبست به شرکتی که مایلید از آن کارت دریافت کنید حساس باشید چراکه شرکت‌های تقلبی نه تنها امدادی ارائه نمی‌دهند بلکه پول شما نیز به جیب کلاه برداران می‌رود. همچنین قبل از خرید کارت درباره شرکت تحقیق کنید تا نسبت به معتبر بودن آن مطمئن شوید و خیالتان راحت باشد اگر جایی ماشینتان خراب شد حتما نیروهای امداد خودرو برای کمک به شما می‌آیند.

خدمات امداد خودرو کشور 1593

  1. حمل خودروهای لوکس و گران قیمت به تمامی نقاط ایران با ایمنی کامل و صدور بیمه برای وسیله نقلیه شما با خودروبر کشور.
  2. دارای کاپوتاژ بین المللی و حمل خودرو به سایر مناطق کشور.
  3. تعمیرگاه سیار و تعمیر وسیبه نقلیه شما به صورت شبانه روزی.
  4. سوخت رسانی به خودروهای در راه مانده توسط امداد خودرو کشور
  5. تعویض و تعمیر شمع و وایر خودرو در محل توسط امداد گر.

لیست مراکز استان تحت پوشش:

امداد خودرو تبریز

امداد خودرو ارومیه

امداد خودرو اردبیل

امداد خودرو اصفهان

امداد خودرو کرج

امداد خودرو ایلام

امداد خودرو بندر بوشهر

امداد خودرو تهران

امداد خودرو شهرکرد

امداد خودرو بیرجند

امداد خودرو مشهد

امداد خودرو بجنورد

امداد خودرو اهواز

امداد خودرو زنجان

امداد خودرو سمنان

امداد خودرو زاهدان

امداد خودرو شیراز

امداد خودرو قزوین

امداد خودرو قم

امداد خودرو سنندج

امداد خودرو کرمان

امداد خودرو کرمانشاه

امداد خودرو یاسوج

امداد خودرو گرگان

امداد خودرو رشت

امداد خودرو خرم‌آباد

امداد خودرو ساری

امداد خودرو اراک

امداد خودرو بندرعباس

امداد خودرو همدان

امداد خودرو یزد

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Mahd IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 0
    عالی بودد ممنون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =