کد خبر: 237798
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
موتور اسپرت

عربستان سعودی طی چند سال اخیر میزبان تغییرات بسیاری بوده است که از جمله آن‌ها می‌توان به‌سرمایه‌گذاری عظیم این کشور در موتوراسپرت و سری‌مسابقات فرمول‌یک اشاره کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،عربستان سعودی طی چند سال اخیر میزبان تغییرات بسیاری بوده است که از جمله آن‌ها می‌توان به‌سرمایه‌گذاری عظیم این کشور در موتوراسپرت و سری‌مسابقات فرمول‌یک اشاره کرد. خبرگزاری «موتور وان» آمریکا به‌همین بهانه با وزیر ورزش عربستان سعودی، شاهزاده عبدالعزیز به‌گفت‌وگو نشسته است. وزیر ورزش عربستان سعودی به‌خبرنگار می‌گوید دولت می‌داند که ورزش اهمیت فوق‌العاده‌ای برای جوانان دارد و 70 درصد جمعیت کشور ما کمتر از 40 سال سن دارند و ما باید به‌ایجاد تفریحات برای آن‌ها اهمیت دهیم.

چرا عربستان سعودی در موتور اسپرت سرمایه‌گذاری می‌کند؟


در سال 2017 ما 32 فدراسیون ورزشی داشتیم و امروز ۹۲ فدراسیون داریم و این به‌شما نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری بزرگی درحال انجام است. مطابق چشم‌انداز 2030 عربستان سعودی، باید سرمایه‌گذاری این کشور در ورزش افزایش یابد تا ورزشکاران سعودی بتوانند از ورزشکاران بین‌المللی بیاموزند و سطح خود را ارتقا دهند. مسابقات موتوراسپرت بخش بزرگی از این سرمایه‌گذاری را به‌خود اختصاص داده‌ است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =