کاسترول

لیگ برتر (Premier Leage)؛ بالاترین لیگ فوتبال انگلیس مشارکت خود را با یکی از بزرگ‌ترین روغن‌سازان هم‌میهن خود یعنی کاسترول به عنوان بخشی از گروه انرژی‌محور بین‌المللی BP آغاز کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،لیگ برتر (Premier Leage)؛ بالاترین لیگ فوتبال انگلیس مشارکت خود را با یکی از بزرگ‌ترین روغن‌سازان هم‌میهن خود یعنی کاسترول به عنوان بخشی از گروه انرژی‌محور بین‌المللی BP آغاز کرده است. همکاری و حمایت این دو از ژانویه 2022 شروع می‌شود. کاسترول با این حمایت مالی قصد دارد طیف وسیعی از مایعات خودروهای الکتریکی (EV)، روانکارهایی با کارایی بالا، خدمات درحال توسعه و تجارت و همچنین تعمیر و نگهداری را ترویج دهد. محصولات و خدمات کاسترول برای مشتریان صنعتی، دریایی و انرژی‌محور به نمایش گذاشته خواهد شد. کاسترول با تکیه بر موفقیت حمایت‌های مالی پیشین در جام جهانی فوتبال و مسابقات جام قهرمانی اروپا، تصمیم گرفته است با لیگ برتر نیز همکاری و از این طریق هوادارانش را در بریتانیا و سراسر جهان در بازارهای کلیدی کاسترول ازجمله چین، کشورهای آسه‌آن، خاورمیانه و سایر نقاط جهان جذب کند. به‌عنوان بخشی از این توافق، کاسترول حامی برنامه جوایز طلایی لیگ برتر نیز خواهد بود و جوایز جدیدی را برای این بخش از مسابقات درنظر گرفته است و به‌این‌ترتیب مجموعه افتخارات برگزاری این مسابقات را گسترش می‌دهد. کاسترول به هواداران این فرصت را می‌دهد که رأی خود را به صندوق بیندازند و نظرشان را در مورد بازیکنان، عملکردها و لحظات کلیدی در طول فصل بیان کنند. ماندیر سینگ، مدیرعامل کاسترول گفت: «با سابقه‌ای که از حمایت مالی از فوتبال داشتیم حالا نیز از مشارکت با لیگ برتر خوشحالیم. این مشارکت فرصتی عالی به ما می‌دهد تا طیف کامل محصولات و خدمات جدید خود و همچنین فعالیت‌های نوآورانه کاسترول را به مشتریان شخصی و تجاری ارائه و به بازار عرضه کنیم. مشتاقانه منتظر معرفی برخی ابتکارات جدید و هیجان‌انگیز برای طرفداران پرشور فوتبال در سراسر جهان هستیم.»
ریچارد مسترز، مدیر اجرایی لیگ برتر انگلستان نیز گفت: «شراکت با کاسترول یک تجارت همراه با دستاوردهای افتخارآفرین در حمایت از برخی شناخته‌شده‌ترین مسابقات ورزشی و فوتبال است و ما از این موضوع هیجان‌زده‌ایم. کاسترول یک برند بین‌المللی است و ما بسیار علاقه‌مند به همکاری با آن‌ها هستیم تا طرفداران لیگ برتر در سراسر جهان را جذب کنیم.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =