کد خبر: 237916
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶
OnStar

شرکت جنرال‌موتورز درمراسمی که اخیرا برگزار کرده بود، چند ویژگی جدید و اپلیکیشن را برای هوشمند کردن محصولاتش معرفی کرده که جالب توجه هستند.

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت جنرال‌موتورز درمراسمی که اخیرا برگزار کرده بود، چند ویژگی جدید و اپلیکیشن را برای هوشمند کردن محصولاتش معرفی کرده که جالب توجه هستند. در این هفته در یک رویداد مطبوعاتی در تورنتو، جنرال‌موتورز کانادا جدیدترین ویژگی‌های خودرو متصل خود را به‌نمایش گذاشت که همراه با نمونه‌کارها در دسترس قرار خواهند گرفت. از قفل کردن خودرو با گوگل‌هوم گرفته تا استفاده از برنامه OnStar GM برای درخواست کمک، چیزهای زیادی برای معرفی و بررسی وجود دارد. برنامه کمک‌راننده OnStar یکی از بهترین ویژگی‌های خودروهای جنرال‌موتورز است.
دسترسی به‌این سرویس به‌داشتن اشتراک ماهانه نیاز دارد و تا پیش از این، این برنامه تنها در اختیار دارندگان خودروهای جنرال‌موتورز بود؛ اما حالا با اپلیکیشن جدید OnStar Guardian هرکسی می‌تواند از این سرویس عالی استفاده کند. این برنامه به‌کاربر امکان می‌دهد با هفت دوست یا اعضای خانواده خود ارتباط برقرار کند و از ویژگی ردیابی موقعیت مکانی استفاده کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =